کمک ۶۰۰۰ میلیاردی خیرین سلامت به حوزه درمان

    کد خبر :583713

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: خیرین ظرفیت‌های برگ جامعه هستند.

دکتر شهریاری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و استاندار، اظهار کرد: خیرین سلامت تا پایان سال ۹۶ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان کمک کردند.

وی تصریح کرد: بزرگترین دانشگاه‌های دنیا توسط خیرین ساخته شده‌اند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور خاطرنشان کرد: علی‌رغم تحریم‌های موجود خیرین سلامت در سال ۹۷ اعتباری بالغ بر ۱۱۰۰میلیارد کمک کردند.

شهریاری اضافه کرد: فعالیت مجامع خیرین حتما باید با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شوند.

وی بیان کرد: از مجامع خیرین سلامت در استان‌ها خواسته‌ایم من بعد پیمانکاران اقدام خیر خود را جدا انجام داده و با قرارداد خود تلاقی ندهند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ادامه داد: مشارکت بانوان در مجامع خیرین سلامت پایین است، انتظار داریم بیشتر شده و مجمع خیرین بانوان تشکیل شود.

شهریاری اظهار کرد: نباید خیرین را در اقدامات سخت افزاری خلاصه کرد و باید آنها را به سمت اقدامات نرم افزاری بکشانیم.

وی تصریح کرد: خیرین باید در کرسی‌های تحقیقاتی و ایجاد و ترویج سبک زندگی سالم در جامعه مشارکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به زودی جلسه خیرین سلامت لرستانی مقیم سایر استان‌ها با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و سرپرست دانشگاه در تهران برگزار خواهد شد.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه باید از خیرین سلامت تجلیل و قدردانی شود، افزود: لرستان دارای مردمی ولایت‌مدار است که مراجع و شهدای بزرگی را در طول تاریخ خود معرفی کرده است.

به گزارش ایسنا، سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در این دیدار گفت: تا حد امکان باید تلاش کنیم به حوزه بهداشت و درمان کمک کنیم.

وی تصریح کرد: لرستان به عنوان یک استان محروم به ویژه در حوزه بهداشت و درمان نیاز به توجه ویژه دارد.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور خاطرنشان کرد: سیل اخیر خسارات زیادی را متوجه زیر ساخت‌های استان کرد. در عین اینکه آمار نیازمندان در لرستان بالاست، افراد ثروتمند زیادی نیز در اقصی نقاط کشور وجود دارند که به این استان تعلق دارند. همراه با دکتر نیک‌بخت تلاش می‌کنیم مجمع خیرین سلامت بانوان را شکل دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید