کلهر: کیادربندسری به سیم آخر زده!/ او با همه قهر است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶
    کد خبر :643561
کیادربندسری به سیم آخر زده

سرمربی تیم ملی اسکی ایران گفت: کیادربندسری در اردوها حاضر نبود اما تقاضای حقوق داشت.

باقر کلهر سرمربی تیم ملی اسکی درباره برگزاری تمرینات در توچال اظهار داشت: شرایط برف برای تمرینات اول فصل خوب است. چون می‌خواهیم تمرینات اصلاحی را انجام دهیم، این پیست خوب است. منتظر هستیم تا پیست‌های دیگر هم باز شود و تمرینات را در پیست‌های دیگر هم ادامه دهیم.

 

وی درباره حواشی ایجاد شده از جمله مشکلاتی که محمد کیادربندسری داشته، خاطرنشان کرد: متاسفانه سال قبل که من مربی شدم او در اردوی ما شرکت نکرد اما بعد با عنایت فدراسیون به اردو آمد. ما تا قبل از اعزام تحمل کردیم. مسابقات بین‌المللی را داشتیم اما او ساعت 9 شب به من از طریق واتساپ پیام داد که فردا نمی‌توانم شرکت کنم و این نهایت بی‌احترامی بود.

 

وی تصریح کرد: کیادربندسری ناراحت شده و گفته تبانی شده است. تبانی همه جای دنیا می‌شود و قبلا هم در ایران این کار را کرده بودیم چون رتبه ورزشکار بهتر می‌شود اما او به سیم آخر زده است. محمد در اردو نبود اما تقاضای حقوق داشت فدراسیون هم پولی داد و به بچه‌ها که دائم در اردو بودند دادیم اما کیادربندسری در اردو نبود. او مصاحبه کرده و گفته من پولش را خورده‌ام اما 2 روز به مجموعه انقلاب آمد و بابت ایاب و ذهاب 400 هزار تومان به او دادیم.

 

کلهر خاطرنشان کرد: من در خانواده‌ای بزرگ شده‌ام که به حق زندگی کرده‌اند. ما نان حرام نخوردیم اینکه در رسانه به من تهمت زده‌اند، غیرقابل بخشش است با این شرایط یک ماه پیش از طریق دامادشان که دوست صمیمی من بوده صحبت کردم و گفتم بیاید صحبت کنیم او نیامد و به مصاحبه خودش ادامه داد. او نفر اول ایران است نه جهان. چرا من باید این آدم را به خاطر اخلاق بدش تحمل کنم.

 

سرمربی اسکی ایران در پاسخ به این سوال که همه این مشکلات از بحث تبانی شروع شد، چون محمد کیادربندسری اهل حاشیه نیست، تصریح کرد: دلیل نمی‌شود چون محمد نفر اول ایران است زیر بار حرف‌ها بروم. او باید نزد من و بچه‌ها بیاید البته او با همه ورزشکاران قهر است! محمد باید هم با من و هم با بچه‌های تیم مشکلش را حل کند. او قرار بود علیه من مصاحبه نکند و حرفی نزند اما باز هم این کار را کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید