کلاس اولی ها هفته‌ای یک روز مدرسه می‌روند

    کد خبر :847202
کلاس اولی ها هفته‌ای یک روز مدرسه می‌روند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: جشن شکوفه‌ها روز پنجشنبه اول مهر برگزار می‌شود و مدارس با توجه به شرایطی که دارند دانش‌آموزان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مدرسه به‌شکل حضوری خواهند داشت.

رضوان حکیم‌زاده درباره برگزاری جشن شکوفه‌ها در روز پنجشنبه اول مهر اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز جشن شکوفه‌ها را داریم که مربوط به حضور کلاس‌اولی‌ها و نوآموزان پیش‌دبستانی در مدارس است.

وی افزود: جشن شکوفه‌ها روز پنجشنبه اول مهر در مدارس سراسر کشور برگزارمی‌شود و مدارس با توجه به شرایطی که دارند پذیرای تمام یا تعدادی از دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مدرسه به‌شکل حضوری خواهند بود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور کلاس‌اولی‌ها در مدرسه باعث آشنایی آنها با معلم می‌شود تا اگر در فضای مجازی آموزش‌ها را پیگیری کردند، شناختی از معلم داشته باشند.

حکیم‌زاده با اعلام اینکه “در مدارس روستایی و عشایری از روز شنبه سوم مهرماه آموزش‌ها را به‌شکل حضوری خواهیم داشت”، گفت: این مدارس به‌دلیل جمعیت پایین و امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند آموزش حضوری را آغاز کنند.

وی تأکید کرد: کلاس‌اولی‌ها حداقل هفته‌ای یک بار در ساعاتی که مدرسه مشخص می‌کند در مناطق مختلف در مدرسه حضور خواهند داشت و روند شروع به کار آموزش حضوری، تدریجی خواهد بود، تعداد دانش‌آموزان و شرایط مدرسه مدنظر است و اختیار را به شورای مدرسه داده‌ایم و مدارس می‌توانند درخواست حضوری بودن را به مناطق آموزش و پرورش ارائه کنند.

منبع: تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید