کشف ۲ هزار تن کالای احتکار شده در تهران

    کد خبر :880536
کشف ۲ هزار تن کالای احتکار شده در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری افرادی که ارز ۴۲۰۰ را گرفته بودند و کالای ضروری را وارد نکرده بودند، گفت: ۵ نفر را دستگیر کردیم که مجموع ۷۵ میلیون یورو را دریافت کرده بودند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه هفتمین طرح کاشف گفت: هفتمین طرح کاشف با رویکرد مبارزه با سارقان، مالخران و سارقان حرفه ای، برخورد با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی به مرحله اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: در این مرحله روی مسئله موبایل قاپی و کیف قاپی تمرکز داشتیم و امروز از قرارگاه موبایل قاپی رونمایی می کنیم.

وی تصریح کرد: بالغ بر یک ماه است که مرکز واکنش سریع مبارزه با موبایل قاپی آغاز به کار کرده است.

سردار رحیمی گفت: در این مرحله از طرح تمرکز ویژه ای را بر سرقت از منزل شروع کردیم که حاصل آن دستگیری سارقان منازل بود.

وی ادامه داد: در هفتمین مرحله طرح کاشف ۶۲ باند که در سرقت های مختلف بودند و ۳۱۷ نفر سارق و مجموع ۲۳۷۹ سرقت تا الان کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۱۵ نفر از سارقان دارای سابقه اند همچنین ۱۴ باند سرقت، زورگیری، سرقت محموله و۱۸ باند سرقت منزل منهدم شدند.

وی عنوان کرد: ۱۷ باند سرقت منازل و خودرو،۱۰ باند جعل و کلاهبرداری و ۲۱ نفر از محکومین فراری در این طرح دستگیر شده اند.

سردار رحیمی اظهار کرد:در این مرحله با توقیف ۳۰ دستگاه کامیون ۱۳۵ هزار انواع و اقسام کالای قاچاق کشف شده که شامل تجهیزات پزشکی، البسه، مبلمان و لوازم آرایشی به ارزش ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در حوزه احتکار ۲ هزار تن کالای احتکار شده به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان کشف شده است.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به دستگیری افرادی که ارز ۴۲۰۰ را گرفته بودند و کالای ضروری را وارد نکرده بودند، گفت: ۵ نفر را دستگیر کردیم که مجموع ۷۵ میلیون یورو را دریافت کرده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید