کشف و انهدام باند سارقان حرفه ای معروف به “تی تی”

  • حوادث
  • جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۴۰
    کد خبر :996875
کشف و انهدام باند سارقان حرفه ای معروف به "تی تی"

فرمانده انتظامی میناب از شناسایی و دستگیری ۲سارق حرفه ای سابقه دار معروف به ” تی تی ” و یک مالخر با کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان میناب خبر داد.

سرهنگ عباس قاسمی صبح امروز (۵ خردادماه) در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان میناب، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان میناب پس از انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شدند و با هماهنگی قضائی در اقدامی به موقع و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی میناب بیان کرد: سارقان از بازجویی تخصصی به ۲۷ فقره سرقت با همدستی یک نفر مالخر اموال مسروقه معترف و پس از هماهنگی و شناسایی محل اختفاء مالخر، موفق شدند نامبرده را به همراه انواع اموال سرقتی و دسته دوم دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: از جمله سوابق سارقان حرفه‌ای می توان به سرقت ۲دستگاه موتور سیکلت، چندین فقره سیم وکابل برق،۲ دستگاه سیستم رایانه وکامپیوتر با متعلقات، ۱۰ متر لوله مسی اسپیلت، ۲ دستگاه کولر گازی، قطعات میکسر، سنگ فرز، ۲۰ شاخه میلگرد ساختمان، ۵ حلقه لاستیک موتور سیکلت و خودرو، شیرآلات منازل، کنتور آب، سیلندر گاز و ظروف و سایر وسایل خانگی اشاره کرد.

وی با اشاره به کشف ۲۷ فقره سرقت و مقادیری از اموال سرقتی، گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال است.

سرهنگ قاسمی ضمن اینکه متهمان دارای سابقه سوء پیشینه هستند، عنوان کرد: متهمین طی تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی میناب ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و برقراری و حفظ نظم و امنیت، اظهار کرد: مالباختگان جهت شناسایی و استرداد اموال مسروقه خود می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان و پس از سیبر مراحل قانونی اموال خود را تحویل بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید