اعضای باند سارقان مسلح را شناسایی کنید/ تصاویر

  • حوادث
  • یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۳۸
    کد خبر :765619

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویراعضای باند 6 نفره سارقان که با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت کرده بودند، از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی متهمان به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سرهنگ “محمد نادربیگی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر بیان کرد: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی البرز مبنی بر این که فردی برای فروش 2 قطعه شمش مس گران قیمت به افرادی مراجعه کرده و آن ها نیز با دعوت وی به محلی در خارج شهر با تهدید سلاح گرم شمش وی را به سرقت برده و متواری گشته اند، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد مال باخته به وسیله یکی از آشناهایش با خانمی که سردسته باند سارقان بوده آشنا می شود که حین ملاقات با او و کارشناسی که همراه وی بوده، افرادی با سلاح سرد وارد محل قرار آن ها شده و اقدام به سرقت شمش ها کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه هر 6 سارق را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه و در نیمه های شب هر 5 نفر آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان این که با هوشیاری کارآگاهان نقشه سارقان برای سرقت های دیگری که طراحی کرده بودند، نقش بر آب شد، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 3 قبضه سلاح کمری و چندین قبضه سلاح سرد کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش این 6 نفر را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید