کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

    کد خبر :613132

فرمانده زبانی ناجا از ناکامی باندهای قاچاق مواد مخدر و کشف ۲ تن و ۲۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد طی ۳ عملیات مختلف در چند روز گذشته در مرزهای منطقه سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار قاسم رضایی در تشریح رشادت‌های مرزبانان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرزبانان هنگ‌های مرزی میرجاوه و زابل طی چند روز گذشته با اشراف گسترده اطلاعاتی از مرزهای منطقه، از ورود باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به صورت همزمان مطلع شدند و با آمادگی عملیاتی، به پوشش‌ مناطق آلوده پرداختند.

وی افزود: مرزبانان با تاکتیک‌های عملیاتی و آمادگی رزمی در نقطه صفر مرزی شهرستان های میرجاوه و زابل و نیز با اجرای گشت‌ و کمین‌های هدفمند، موفق شدند طی ۳ عملیات جداگانه از ورود باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به مرزهای کشور ممانعت کنند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به ناکامی قاچاقچیان در رسیدن به اهداف شوم‌شان، تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات بیش از ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۲۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۳۰۵ کیلوگرم شیشه، ۶۴۳ کیلوگرم مرفین و ۳۵ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و غیره را کشف کنند.

وی به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی اشاره و بیان کرد: مرزبانان در این عملیات‌ها، ۲ دستگاه خودرو را توقیف و ۶ قاچاقچی را دستگیر کردند که یکی از قاچاقچیان در درگیری با مرزبانان مجروح شد.

به گزارش مهر، سردار رضایی، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان با حضور شبانه روزی در مرزها، با هرگونه پدیده قاچاق برخورد خواهند کرد و قاچاقچیان بدانند که سدی محکم به نام مرزبانان در مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید