آتش زدن دو خودروی لوکس ۱۴ میلیارد تومانی در هرمزگان

    کد خبر :1004391
آتش زدن خودروی لوکس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آتش زدن دو خودروی لوکس ۱۴ میلیارد تومانی قاچاق توسط قاچاقچیان و متواری شدن آنان در شهرستان سیریک خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی در پی خبر واصله مبنی بر ورود خودروهای لوکس خارجی به این شهرستان، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مامورین پس از بررسی صحت موضوع با تشکیل یک تیم به محل مورد نظر اعزام و پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های محسوس و غیر محسوس با هدف برخورد قاطع با قاچاقچیان با اجرای طرح مهار کلیه، مسیرهای عبوری قاچاقچیان را مسدود کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموریان و با توجه به مسدود بودن راه فرار آنان، بدون توجه به دستور پلیس با آتش زدن دو خودرو پرادو قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل قاچاق خودرو ادامه دارد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق در سطح خرد و کلان توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

 همشهری آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید