کرمانشاه قهرمان بوکس جوانان کشور شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ۸:۲۹
    کد خبر :583647

تیم کرمانشاه در مسابقات بوکس جوانان کشور با کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز و با ۲۷ امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت های جوانان کشور شد.

در کرمانشاه، پس از کرمانشاه نیز تیم های تهران با ۲۰ امتیاز و لرستان با ۱۹ امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده بندی انفرادی و در وزن ۴۹ کیلوگرم مصطفی ریگی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، سید ارشام حسنی از مازندران نقره گرفت و علی رضا اسکندری از کرمانشاه و علی ابروان از گلستان نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم، امیر بیاتی از کرمانشاه قهرمان شد، ابوالفضل امیدی از خوزستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و سلاح الدین مومن نسب از کهگیلویه و بویراحمد به همراه آرش سیفی از همدان نیز مدال برنز مشترک را کسب کردند.

در وزن ۵۶ کیلوگرم، علی غلامی از کرمانشاه صاحب گردن آویز طلا شد، پوریا عبدالملکی از تهران نقره گرفت و علیرضا حسینی از مازندران و عارف کونانی از لرستان نیز عنوان سوم مشترک را بدست آوردند.

به گزارش برناامیرحسین دولتی از گیلان و ابوالفضل حاجی زاده از توابع تهران به ترتیب مدال های طلا و نقره وزن ۶۰ کیلوگرم را از آن خود کردند و محمدمهدی مهرنام از مازندران و محسن عزیزپور از اردبیل نیز به مقام سوم مشترک بسنده کردند.

مسابقات وزن ۶۴ کیلوگرم نیز با قهرمانی سیدمحمد محمودی از آذربایجان غربی، نایب قهرمانی علیرضا شکاری از مازندران و سومی مشترک دانیال الفتی زاده از مرکزی و ابوالفضل آزادی از تهران به اتمام رسید.

در وزن ۶۹ کیلوگرم، فرهاد مرادی از اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد، کسری طهماسبی از کرمانشاه نایب قهرمان شد و مدال برنز مشترک نیز به محمدرضا نقدی از مرکزی و ابوالفضل امینی از تهران رسید.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز سینا کائیدی از لرستان با شکست همه رقبا قهرمان شد، عبدالحکیم بیکدر از خراسان شمالی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و محمدرضا الهی نژاد از مازندران و امیر جهاندیده از فارس هم مشترکا سوم شدند.

مسابقات وزن ۸۱ کیلوگرم با قهرمانی امین مجنونی از آذربایجان شرقی، نایب قهرمانی علیرضا گواری از کرمانشاه و عنوان سومی مشترک علی بختیاری از همدان و شاهین میرزاده از تهران به انجام رسید.

در وزن ۹۱ کیلوگرم، سامان حسینی از کردستان مقام قهرمانی را کسب کرد، محمدرضا بهرامی از چهارمحال و بختیاری دوم شد و سیدپوریا هاشمی از مازندران و شایان سیدنظری از خراسان شمالی نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

و سرانجام در مسابقات وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم نیز علی سپهر از تهران مقام قهرمانی و علی یوسفی فرد از لرستان مقام نایب قهرمانی را کسب کردند، ضمن اینکه مقام سوم مشترک نیز به امانج ملکی از کردستان و امیرعلی کاکوان از گیلان رسید.

رقابت های بوکس قهرمانی جوانان کشور که به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد از روز پنجم مرداد در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه آغاز شده بود عصر امروز (۹ مرداد) و پس از چهار روز رقابت فشرده حدود ۳۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور که در قالب ۳۴ تیم با هم رقابت کردند، پایان یافت.

نفرات برتر این مسابقات قرار است برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید