تایید حمله اسرائیل به کرمانشاه در صداوسیما/فیلم

    کد خبر :896196
تایید حمله اسرائیل به کرمانشاه در صداوسیما

صداوسیما حمله یک ماه قبل اسرائیل به کرمانشاه را تایید کرد. پیش‌تر گفته شده بود صدای انفجار در غرب کشور صدای رعد و برق بوده است. حالا کارشناس صداوسیما حمله اسرائیل به ایران را تایید کرده است. سپاه در واکنش به این تعرض پهپادی به منطقه ماهیدشت، مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را موشک باران کرد.

یکشنبه ظهر و پس از موشک‌باران مقر نیروهای صهیونیست در اربیل عراق، سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته “مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها” مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” قرار گرفت.

یک منبع آگاه نیز به ایسنا اعلام کرده است : در عملیات سحرگاه یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اربیل سه صهیونیست به هلاکت رسیدند و حداقل ۷ نفر شدیدا مجروح شدند.

این منبع درخصوص عملیات موشکی سحرگاه یکشنبه در مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق به شبکه العالم گفت: این عملیات در واکنش به تعرض پهپادی چندی پیش رژیم صهیونیستی به منطقه “ماهیدشت “صورت گرفته است.

این منبع تاکید کرد: مدت ها است برای پاسخگویی به این تعرض رژیم صهیونیستی برنامه ریزی شده بود اما مترصد شرایطی بودیم که به شکل دقیق و توام با حساسیت صرفا رژیم هدف قرار گیرد و پاسخ مناسب دریافت کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اربیل عراق برای پاسخ دادن به این رژیم انتخاب شده است تاکید کرد: تعرض رژیم به ماهیدشت از اقلیم صورت پذیرفته بود و لذا بایستی از همان منطقه پاسخ دریافت می‌کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید