کرسپو: مارادونا بیش از مسی تاثیر اجتماعی در آرژانتین داشته است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
    کد خبر :286032

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است دیِگو مارادونا بیشتر از لیونل مسی برای کشورش تاثیرگذاری بزرگ اجتماعی داشته است.

هرنان کرسپو که برای افتتاح پارک فوتبال ویژه جام جهانی 2018 روسیه به شهر سن پترزبورگ سفر کرده بود در مصاحبه با سایت اسپورت باکس درباره خاطره‌انگیزترین بازی‌اش در ادوار جام‌ جهانی گفت: یک بازی برای من بسیار مهم بود. نخستین بازی از سومین دوره حضورم در جام جهانی 2006 میلادی برابر ساحل عاج که 2 بر یک پیروز شدیم. این بازی برای من مسئولیت بسیار بزرگی بود و نیاز داشتم تا آن را برای بازیکنان جوانی همانند مسی و ماسچرانو به معرض نمایش بگذارم. سعی کردم تا به بالاترین سطح برسم و نمونه‌ای ارزشمند برای آنها باشم.

به گزارش تسنیم، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه‌های لاتزیو، پارما، میلان و چلسی در پاسخ به این پرسش که دیگو مارادونا بهتر است یا لیونل مسی اظهار داشت: مسئله مهم این است که ما به آرژانتینی‌ بودن آنها افتخار می‌کنیم. به این هم نمی‌اندیشیم که کدام یک از آنها از دیگری بهتر است. بهتر است که از بازی‌های آنها لذت ببریم. مقایسه مارادونا و مسی بیشتر فقط از جنبه ورزشی است. مسی زمانی با مارادونا مقایسه خواهد شد که جام جهانی را فتح کند. مسی جام‌های قهرمانی باشگاهی زیادی را به دست آورده است اما مارادونا تاثیرهای اجتماعی بزرگتری بر کشور آرژانتین داشته است. نمی‌شود آنها را با هم مقایسه کرد. مارادونا و مسی جنبه‌های کاملا مختلفی دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید