کراس اوور e-C4 X سیتروئن معرفی شد/ یک محصول الکتریکی

    کد خبر :921057
کراس اوور e-C4 X سیتروئن

شرکت سیتروئن به تازگی محصول الکتریکی جدید خود را تحت عنوان کراس اوور e-C4 X رونمایی کرد. مدلی که با یک بار شارژ می تواند مسافت 320 کیلومتری را به سادگی سپری کند و کمبود شارژ نداشته باشد.

بازتاب- در واقع شرکت فرانسوی از پیشرانه 100 کیلوواتی با قدرت 134 اسب بخار در e-C4 X بهره گرفته که با شارژ سریع 100کیلوواتی به فروش می‌رسد. پیشرانه تمام الکتریکی 100 کیلوواتی قدرتمند و پرانرژی است، با 136 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور که می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

شتاب 0 تا 100 کیلومتر این پیشرانه 9.5 ثانیه بوده و سقف سرعت هم 148 کیلومتربرساعت است. سیتروئن از سیستم ترمز خاصی بهره گرفته که در حین حرکت برد حرکتی را افزایش داده و همچون یک شارژ عمل می‌کند.

کراس اوور e-C4 X سیتروئن معرفی شد

سه حالت رانندگی در این مدل وجود دارد که باید به Eco، Normal یا Sport اشاره کرد که توسط یک انتخابگر موجود در کنسول مرکزی قابل تنظیم است. حالت Eco بالاترین سطوح کارایی را ارائه می‌دهد، حالت Sport بالاترین سطوح عملکرد و حالت نرمال نیز یک حالت ساده است. در بحث طراحی ظاهری تهاجمی را می‌توان شاهد بود و در فضای کابین نیز سعی شده از متریال باکیفیت و آپشن‌های مدرن همچون صفحه نمایش‌ بزرگ و برخی دیگر استفاده شود.

با داشتن شارژ سریع 100 کیلوواتی در 30 دقیقه به شارژ 80 درصدی خواهد رسید و قابلیت شارژ در خانه با آداپتوری که ارائه می‌شود، وجود دارد. متاسفانه جزئیات قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید