کدام رمزارز جایگزین بیت‌کوین می‌شود؟

    کد خبر :876491
کدام رمزارز جایگزین بیت‌کوین می‌شود؟

کارشناسان پیش‌بینی کردند که سه ارز دیجیتالی در سال ۲۰۲۲ می‌توانند از بیت‌کوین پیشی بگیرند.

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ و با توجه به اینکه در گذشته نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار بود به دستاوردهای چشمگیری دست یافت و اکنون طی پنج سال ارزش آن بیش از ۴۷۵۰ درصد افزایش یافته است. ارزش فعلی بازار بیت‌کوین که تقریبا ۹۰۰ میلیارد دلار است، برتری و قدرت ماندگاری آن را نشان می‌دهد اما تعجب‌آور نخواهد بود که توکن‌های دیگر در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

اتریوم

توکن اتر با ارزش بازار حدود ۴۵۰ میلیارد دلار به‌عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه‌بندی می‌شود. اگرچه ارزش بازار آن فقط نصف ارزش بیت‌کوین است اما به‌طور قابل‌توجهی از رهبر بازار در سال گذشته پیشی گرفت و بیش از ۴۰۰ درصد افزایش داشت. در حالی که بیت‌کوین با اختلاف قابل‌توجهی همچنان برترین است، نشانه‌هایی وجود دارد که اتریوم می‌تواند در مسیر تصاحب باشد. این رویداد فلیپنینگ نامیده شده است و می‌تواند نشان‌دهنده یک تغییر بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

سولانا

سولانا در سال ۲۰۲۱ دستاوردهای مهمی داشت و بیش از ۱۰ هزار درصد افزایش یافت. سولانا یک رقیب مستقیم برای اتریوم است و یک مزیت قابل‌توجه (ظرفیت پردازش سریع تراکنش) دارد. سولانا با برنامه به سرعت در حال رشد، می‌تواند بازهم عملکرد قابل‌توجهی نسبت به بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ داشته باشد.

بیسیک اتنشن توکن (BAT)

این شرکت یک سرویس کیف پول رمزنگاری متمرکز بر حریم خصوصی و امنیت ارائه می‌دهد که امکان ذخیره ارزهای دیجیتال را از طریق پلت‌فرم خود فراهم می‌کند. علاوه بر خدمات مناسب، اندازه نسبتا کوچک BAT دلیل دیگری برای عملکرد بهتر از بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ است.

محدودیتی برای تعداد توکن‌های BAT مانند بیت‌کوین وجود دارد که همیشه در گردش هستند. اگر مرورگر بریو، کیف پول کریپتو و سرویس‌های جدید به جذب کاربران ادامه دهند، این یک کمبود بالقوه عرضه را ایجاد می‌کند که می‌تواند سودهای بزرگی را برای ارز دیجیتال ایجاد کند.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید