کدام خودروساز داخلی در لیست تحریم های جدید قرار داد

    کد خبر :394330

وزارت خزانه داری آمریکا نام ۲۰ شرکت و موسسه ایرانی که به تازگی به فهرست تحریم های آمریکا اضافه شده اند را منتشر کرد.که دربین این اسامی نام یکی از خودروسازان به چشم می خورد.

به گزارش پردیس خودرو، تحریم های جدید آمریکا پس از آن صورت می گیرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در 18 اردیبهشت ماه سال جاری بصورت یک طرف از برجام خارج شد.به نقل از خبرگزاری فارس در آخرین لیست اعلام شده از سوی وزارت خزانه داری امریکا نام 20 شرکت و موسسه دیده می شود که نام گروه بهمن بعنوان یکی از خودروسازان فعال داخلی در آن دیده می شود.

البته این تحریم گروه بهمن نکته جدیدی نیست چرا که دور اول تحریم که در مرداد ماه اعلام شده کل صنعت خودروسازی ایران را شامل می گردید . در نتیجه احتمال می رود حضور گروه بهمن در این لیست تغییر جدیدی در وضعیت این شرکت ایجاد ننماید چرا که پیش از این مزدا بعنوان یکی از شریک های تجاری گروه بهمن بدلیل این تحریم از ادامه همکاری با گروه بهمن خوداری کرد.البته در حال حاضر گروه بهمن در حال همکاری با هاوال است و این برند چینی در برخی از کشور های وابسته به سیاست آمریکا نظیر استرالیا حضوری فعال و گسترده دارد و این امکان وجود دارد که هاوال نیز با توجه به فشارهای آمریکا از ادامه همکاری خود با گروه بهمن منصرف گردد.

در هر حال امیدواریم که مدیران این شرکت همانند مسئولین کشوری بتوانند با تدبیر و درایت در مقابل زورگویی های آمریکا ایستادگی نمایند و به نحو قابل قبولی به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید