کاپیتان تیم ملی: تا آخرین لحظه برای صعود می جنگیم

    کد خبر :1211149
جهانبخش

کاپیتان تیم ملی ایران با تاکید بر اهمیت اتحاد ملی و تمرکز تیم روی موفقیت در زمین، اعلام کرد همچنان برای صعود می‌جنگد.

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران پس از دیدار شب گذشته مقابل بلژیک که با تساوی بدون گل به پایان رسید، درباره شرایط تیم و حواشی رخ‌داده در ورزشگاه لس‌آنجلس صحبت کرد و گفت هدف اصلی بازیکنان، ایجاد اتحاد و خوشحال کردن مردم ایران است.

جهانبخش در واکنش به حواشی قبل از شروع دو مسابقه اخیر تیم ملی ایران مقابل نیوزیلند و مصر می‌گوید که تیم ملی ایران تلاش می‌کند فارغ از دیدگاه‌ها و اختلاف نظرها، نماینده همه مردم ایران باشد و با عملکرد خود در زمین، آن‌ها را خوشحال کند. او گفت: «ما برای همه ایرانی‌ها با هر فکر و دیدگاهی بازی می‌کنیم و هدف‌مان این است که با عملکردمان آن‌ها را خوشحال کنیم.

او می‌گوید که مهم‌ترین مسئله برای تیم، ارائه نمایش خوب و تلاش کامل در زمین است و ادامه داد: «ما باید به همه احترام بگذاریم و تمرکزمان فقط روی فوتبال باشد.

تیم ملی ایران اکنون با توجه به نتایج دو بازی ابتدایی، همچنان در کورس صعود قرار دارد و دیدار پایانی مقابل مصر نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت این تیم خواهد داشت. جهانبخش تاکید کرد که تیم باید با همان انرژی و تمرکز دو بازی قبلی وارد میدان شود تا بتواند به مرحله بعد برسد و مردم ایران را خوشحال کند.

ورزش سه/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید