کاهش قیمت خودرو در بازار

    کد خبر :988640
کاهش قیمت خودرو در بازار

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، گفت: با آغاز فرآیند عرضه خودرو‌های ثبت نامی در طرح یکپارچه، روند کاهش قیمت خودرو در بازار از امروز آغاز شد.

سعید موتمنی با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار، اظهار داشت: با توجه به آغاز انعقاد قرارداد خودروسازان با متقاضیان خرید خودرو در طرح یکپارچه، قیمت خودرو در بازار کاهشی شد.

وی افزود: همانطور که پیش‌بینی می‌شد با افزایش عرضه، قیمت خودرو در بازار کاهش یابد، با توجه به انعقاد قرارداد خودروسازان با مشتریان و آغاز روند تحویل خودرو‌ها از امروز کاهش قیمت خودرو‌ها در بازار آغاز شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: بررسی قیمت خودرو‌های داخلی در بازار حاکی از آن است که قیمت انواع خودرو در بازار امروز نسبت به اول هفته بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: به عنوان مثال ۲۰۶ تیپ ۲ که اوایل هفته ۶۶۰ میلیون تومان بود امروز به ۶۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت یافته است، تیبا نیز از ۴۳۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان رسید، همچنین قیمت پژو پارس نیز از ۶۵۰ میلیون تومان به ۶۱۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش دانشجو، وی درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی بیان داشت: قیمت این خودرو‌ها نیز روند کاهشی پیدا کرده است به طوری که قیمت اغلب این خودرو‌ها فعلا بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید