کاندیداهای فدراسیون سوارکاری تایید صلاحیت نشده‎اند

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶
    کد خبر :294189

یک هفته به برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری باقی مانده اما نتیجه استعلام‎های انجام شده برای تایید صلاحیت پنج کاندیدای این فدراسیون هنوز مشخص نشده است.

به گزارش مهر، برای حضور در انتخابات فدراسیون سوارکاری ۶ نفر طی مدت زمانی که از سوی وزارت ورزش به عنوان مهلت ثبت نام کاندیداهای این فدراسیون تعیین شده بود، نسبت به نام نویسی و اعلام آمادگی رسمی اقدام کردند.

مسعود خلیلی رئیس فعلی فدراسیون سوارکاری همره با محمد علی جاویدی برازنده، غلامرضا جوادی، محمود حیدری، علی محمد صفانیا و عبدالجلیل غیادی افرادی هستند که برای حضور در انتخابات فدراسیون سوارکاری کاندیدا شده اند. پرونده این افراد برای بررسی صلاحیت و تاییدیه نهایی آنها به مراجع ذی صلاح ارسال شده اما تا به امروز نتیجه ای اعلام نشده است.

این در حالی است که مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری یکشنبه هفته آینده (۲۰ خردادماه) برگزار می شود. البته قرار بود مجمع فوق ۱۹ خردادماه برگزار شود اما با تصمیم وزارت ورزش و به دلیل تعطیلات متوالی هفته جاری، زمان انتخابات یک روز به تعویق افتاد.

در هر صورت یک هفته تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری باقی مانده اما هنوز مشخص نیست بر اساس نتایج تایید صلاحیت ها، کدام یک از کاندیداها مجاز به حضور در مجمع هستند. با توجه به تعطیلات پیش رو انتظار می رود حداکثر تا فردا نتیجه استعلام کاندیداهای فدراسیون سوارکاری اعلام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید