کافی: کیفیت مسابقات هر دوره بالاتر می‌رود/ برنامه ما برای قهرمانی در آسیاست

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
    کد خبر :340867

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: کیفیت مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا هر دوره بالاتر رفته و فاصله تیم‌ها نسبت به یکدیگر کمتر می‌شود.

محمدرضا کافی درباره پیروزی‌های متوالی تیم مس سونگون در مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است و با برنامه‌ریزی‌هایی که AFC انجام داده، هر دوره کیفیت مسابقات بیشتر می‌رود و فاصله تیم‌ها نسبت به یکدگیر کمتر می‌شود.

وی در مورد شرایط اردویی و امکانات کشور اندونزی برای برگزاری این مسابقات تصریح کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است. AFC این مسابقات را با نظم خاصی برگزار می‌کند و همه چیز سر جای خودش است و مسابقات به طور حرفه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در خصوص حضور علی کفاشیان (رئیس کمیته فوتسال آسیا) در سالن مسابقات گفت: علی کفاشیان و تارقلی‌زاده (رئیس کمیته آموزش فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا) جزو مجموعه مدیریتی AFC هستند و اکثر بازی‌ها و همچنین مسابقات تیم ما را از نزدیک تماشا می‌کند.

به گزارش تسنیم ،کافی در پایان در مورد سطح فنی مسابقات نیز یادآور شد: تیم‌ها همه خوب هستند، اما برنامه ما برای قهرمانی در این مسابقات است. امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و با قهرمانی در آسیا یک افتخار دیگر به مجموعه فوتسال اضافه کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید