موسیقی فجر ۳۵ در آینه مهر؛

کاشف و عقیلی در تازه‌ترین ارکستر ملی/ جزییات اجرا مشخص نیست

    کد خبر :682084

ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی سالار عقیلی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر حضور دارد.

به گزارش بازتاب  به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی سالار عقیلی در آخرین روز جشنواره چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌کند.

ارکستر سمفونیک تهران نیز در این دوره جشنواره به رهبری نصیر حیدریان در روز شنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ درتالار وحدت روی صحنه می رود.

خبر اجرای تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف در چارچوب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در حالی با معرفی سالار عقیلی به عنوان خواننده منتشر شده که در خبر منتشر شده از قطعات کنسرت پیش رو، نامی برده نشده است.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش‌های هنری هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مخاطبان خواهد بود.

۸۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، پاپ، ارکسترال، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان با ۹۰ اجرا در ۸۰ نوبت به اجرای برنامه می‌پردازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید