کارگاه بزرگ چوب در سقز دچار حریق شد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۳
    کد خبر :766621

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز با اشاره به آتش سوزی کارگاه بزرگ چوب در این شهر، گفت: از ساعت ۶ صبح آتش نشانان با حضور در محل مشغول اطفای حریق هستند.

محمد دولتی روز پنجشنبه در گفت و گو باایرنا با اشاره به اینکه عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: طبق اظهار نظر مالک، در این کارگاه، ۱۰۰ تُن چوب وجود دارد که بخش زیادی از آن در آتش سوخته است.

وی با بیان اینکه از ساعت ۶ صبح، سه تیم اطفای حریق آتش نشانی شهرداری سقز به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این کارگاه چوب در حدفاصل جایگاه بنزین و سی ان جی جاده سقز – بانه قرار گرفته و اکنون نیروهای ما در حال اطفای حریق و چلوگیری از سرایت آتش هستند.

دولتی با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته اما خسارت مالی زیادی به کارگاه وارد شده است، اضافه کرد: دسترسی به عمق آتش و مکان اصلی حریق وجود ندارد چون ممکن است سقف این کارگاه بر اثر آتش ریزش کند بنابراین آتش نشانان با احتیاط مشغول اطفای حریق هستند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز با اشاره به اینکه هنوز علت حادثه مشخص نشده است، یادآور شد: امیدواریم با تلاش آتش نشان، این حریق را هر چه زودتر مهار کنیم تا خطری جایگاه سی ان جی و بنزین را تهدید نکند و خسارت بیشتری هم نداشته باشد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید