کاربران واتساپ هم اکنون می‌توانند به خود پیام ارسال کنند

    کد خبر :968586
واتساپ

ارسال پیام به خود در رسانه‌های اجتماعی آنقدرها هم که به نظر می‌رسد احمقانه نیست. اپلیکیشن‌هایی مانند مسنجر، اینستاگرام و اسلک مدتی است که این قابلیت را دارند. در آخرین آپدیت واتساپ، کاربران می توانند‌ در داخل اپلیکیشن برای خود پیام ارسال کنند.

بازتاب-از آنجایی که متا مالک واتساپ است، ویژگی «به خودتان پیام بدهید» دیر یا زود به برنامه راه پیدا می‌کند. بیشتر افراد از این ویژگی برای اضافه کردن اطلاعاتی که باید به خاطر بسپارند، استفاده می‌کنند، به عنوان مثال، لیست خرید یا لیست کارهای روزانه.

همچنین می‌توانید مکان خود را در چت برای مراجعات بعدی پین کنید. از آنجایی که کاربران برنامه‌های پیام‌رسان خود را چندین بار در روز باز می‌کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد یادداشت‌ها و لیست‌های خود را دوباره مشاهده کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به راحتی از طریق پیام‌های خود جستجو کنند تا هر پیام ذخیره شده را پیدا کرده یا در این مورد، یادداشت‌هایی برای خود ثبت کنند.

واتساپ

برای کاربرانی که از واتساپ در رایانه‌های خود بوسیله واتس‌اپ وب استفاده می‌کنند، پیام‌ها در تمام دستگاه‌هایشان همگام‌سازی می‌شود و یک لایه آسان اضافی به پلتفرم پیام‌رسانی فوری اضافه می‌کند. علاوه بر این، یادآورهای حساس به زمان را می‌توان از طریق پیام‌های ناپدید اضافه کرد، که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌هایی را ارسال کنند که پس از مدت زمان مشخصی ناپدید می‌شوند. زمان می‌تواند بین 24 ساعت تا 90 روز متغیر باشد و برای افزودن یادآورهایی که پس از یک بازه زمانی خاص منسوخ می‌شوند، ایده‌آل است. کاربران مجبور نخواهند شد که با مشکل پاک کردن پیام‌ها/یادآوری‌های خود یک به یک مواجه شوند.

چه از ویژگی جدید Message Yourself استفاده کنید تا پیام‌های خود را تأیید کنید یا اطلاعات مهم را به خاطر بسپارید، متا قطعاً قابلیت‌های پیام‌رسانی واتس‌اپ را به سطح پلتفرم‌های دیگر خود می‌رساند. ویژگی جدید WhatsApp را در تلفن هوشمند خود امتحان کنید یا برای انجام این کار به https://web.whatsapp.com/ مراجعه کنید. این ویژگی باید در آخرین به‌روزرسانی برای همه کاربران دردسترس قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید