کادیلاک مشکی جذاب جو بایدن به فروش می رسد

    کد خبر :1053013

کادیلاک 2018 مشکی ATS-V با پیشرانه 464 اسب بخاری جو بایدن مدلی جذابی بوده که اکنون برای فروش دردسترس قرار گرفت.

بازتاب-در سال 2017 توسط جو بایدن رئیس جمهور فعلی ایالات متحده سفارش داده شد و اکنون توسط Cars & Bids به حراج گذاشته شده است. میزان مسافتی که این سدان قوی طی کرده 25 هزار کیلومتر است.

رئیس‌جمهور ایالات‌متحده می‌خواهد ATS-V ریون بلک با فضای داخلی چرم قهوه‌ای کونا را داشته باشد، اما کادیلاک کونا براون را در محبوب‌ترین تریم ATS خود عرضه نکرد. به درخواست بایدن، آنها این ATS-V بی نظیر را تولید کردند.

کادیلاک

در مورد رینگ برنزی، آنها از CT4-V Blackwing بهره گرفته شدند و توسط دلاور کادیلاک به مدل افزوده شد. این آگهی همچنین به برخی کارهای جزئی بدنه که در مکان‌های انتخابی انجام شده، اشاره می‌کند. ما در مورد رنگ آمیزی و از بین بردن خراش‌های جزئی روی بدنه صحبت می‌کنیم.

علاوه بر این، ATS-V دارای جلوپنجره Renick Performance و تریم سپر عقب، شیشه رنگی و فرمان با متریال جیر و اهرم دنده‌ای با این متریال است. این خودرو پکیج لوکس و ایمنی کادیلاک را دریافت می‌کند که شامل درب‌های ضد گلوله نمی‌شود، اما دارای نمایشگر هدآپ است. پیشرانه 460 اسب بخاری در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قوی قرار می‌گیرد که تاخیری نداشته و سرعت عمل بالایی از خود نشان می‌دهد.

مشخص نیست این خودرو رییس جمهور ایالات متحده با چه قیمتی به حراج خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید