چگونه هوش مصنوعی گلکسی S24 را روی آیفون تجربه کنیم؟

    کد خبر :1054170
چگونه هوش مصنوعی گلکسی S24 را روی آیفون تجربه کنیم؟

سامسونگ امکان دسترسی کاربران آیفون به هوش مصنوعی Galaxy AI را از طریق یک نرم‌افزار فراهم کرده است.

سامسونگ نرم‌افزار Try Galaxy خود را به‌روز کرده تا تجربه‌ی رابط کاربری One UI 6.1 را در اختیار کاربران گوشی آیفون و گوشی‌های اندرویدی دیگر قرار دهد. بنابراین، کاربران قادر خواهند بود با نصب Try Galaxy یا استفاده از نسخه‌ی تحت وب آن، با برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI مانند ترجمه‌ی هم‌زمان آشنا شوند.

Galaxy AI درحال‌حاضر فقط برای گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 دردسترس است و به‌زودی از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری وارد گوشی‌های دیگر این شرکت از جمله سری گلکسی S23 نیز خواهد شد.

 

 

نسخه‌ی جدید Try Galaxy با شبیه‌سازی ساده‌ی One UI 6.1، بخشی از تجربه‌ی کاربری آن را به‌نمایش می‌گذارد تا کاربران گوشی‌هایی که از سیستم‌عامل یا رابط کاربری دیگری استفاده می‌کنند را با هوش مصنوعی گلکسی آشنا و به استفاده از این اکوسیستم ترغیب کند.

پیش از این سامسونگ شبیه‌ساز گوشی تاشو در Try Galaxy را برای کاربران آیفون منتشر کرده بود تا بتوانند کار با محیط بهترین گوشی‌ های تاشو مانند گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ و برخی ویژگی‌ها از جمله چندوظیفگی، Flexcam یا ارتباط با گلکسی واچ را بدون نیاز به خرید گوشی اندرویدی تجربه کنند.

کاربران Try Galaxy اکنون می‌توانند دموهای تعاملی از ویژگی‌های هوش مصنوعی که در بهترین گوشی سامسونگ موجود است را امتحان کنند.

دموهای تعاملی Try Galaxy برای شبیه‌سازی قابلیت‌های Galaxy AI طراحی شده‌اند؛ اما باید توجه داشت که این ویژگی‌ها صرفاً جنبه‌ی نمایشی دارند و نمی‌توان انتظار عملکرد کاملاً مشابه آنچه را در گلکسی S24 اولترا اتفاق می‌افتد از آن‌ها داشت.

Try Galaxy درحال‌حاضر از ۲۰ زبان پشتیبانی می‌کند و از طریق سایت رسمی سامسونگ قابل دسترسی است. پس از دانلود و نصب نرم‌افزار روی گوشی خود می‌توانید دموهای هوش مصنوعی گلکسی را که سامسونگ برای شما آماده کرده است بررسی کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید