چگونه ایرپادز گم شده را پیدا کنیم؟

    کد خبر :983830
ایرپادز

طراحی جمع و جور و ضریب فرم ایرپادز اپل آنها را به انتخابی عالی برای حمل روزمره تبدیل کرده و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی همیشه هدفون همراه خود داشته باشید تا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا در طول روز، غذا یا استراحت خود به سادگی از دنیای بیرون جلوگیری کنید.

بازتاب-متأسفانه ایرپادز به دلیل اندازه کوچک به راحتی می‌توانند جابه جا شوند یا گم شوند. با این حال، خوشحال خواهید شد که بدانید اپل راهی برای مکان یابی AirPods، AirPods Pro یا AirPods Max شما ارائه کرده است. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه AirPods را در صورت جابجایی پیدا کنید، این راهنمای سریع شما را با استفاده از برنامه Find My در آیفون، آیپد، مک یا از طریق وب‌سایت iCloud.com به شما راهنمایی می‌کند.

متأسفانه، در حال حاضر استفاده از برنامه رسمی Find My تنها راهی است که می‌توانید ایرپادز گم شده را ردیابی یا پیدا کنید و برای پیدا کردن ایرپادز خود در صورت گم شدن، باید برنامه Find My را در iPhone، iPad یا iPod touch خود تنظیم کنید.

اپل همچنین توصیه می‌کند که تمام دستگاه‌های خود را با آخرین نسخه iOS به‌روز نگه داشته و همچنین اجازه دهید AirPods به طور خودکار به روز شوند.

Find My

نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر قبل از گم کردن AirPods، سرویس Find My را برای دستگاه‌های خود فعال نکرده باشید، متأسفانه واقعاً آنها را گم کرده‌اید و باید با استفاده از چشم‌ها و حافظه خود آنها را جستجو کنید تا به خاطر بیاورید کجا ممکن است جاگذاشتید.

ایرپادز

چگونه AirPods را پیدا کنیم

اگر اپلیکیشن Find My و سرویس‌های مکان را در آیفون خود فعال کرده‌اید و می‌خواهید ایرپادز گمشده را پیدا کنید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال نمایید. همچنین لازم به یادآوری است که اگر AirPods شما از کیس شارژ AirPods Pro (نسل دوم) جدا شده، می‌توانید آن را به طور جداگانه در برنامه و نقشه پیدا کنید.

  1. اپلیکیشن Find My را در آیفون خود باز کنید

  1. گزینه Devices را در منوی پایین صفحه خود فشار دهید.

  1. از لیست دستگاه‌های خود، ایرپادز را که می‌خواهید پیدا کنید انتخاب نمایید.

  1. بسته به اینکه آیا AirPods شما خارج از محدوده هستند یا نیاز به شارژ دارند، ممکن است آخرین مکان شناخته شده آنها را ببینید یا اینکه بدترین اتفاق ممکن است رخ دهد. هیچ مکانی پیدا نمی‌شود یا آفلاین نمایش داده خواهد شد.

شبکه Find My را فعال کنید

شایان ذکر است که اگر دستگاه iOS شما به یک شبکه بی‌سیم یا تلفن همراه متصل نیست، می‌توانید شبکه Find My را فعال کنید تا احتمالاً مکان AirPods (نسل سوم)، AirPods Pro و AirPods Pro (نسل دوم) را مشاهده کند. AirPods Max.

  1. برنامه تنظیمات را در دستگاه iOS خود باز کنید.

  1. بنر نام خود را در بالای صفحه تنظیمات فشار دهید.

  1. Find My (دستگاه) را فشار دهید، سپس Find My را برای آن دستگاه روشن کنید.

  1. در نهایت Find My Network را فعال و روشن کنید.

با انجام مراحل فوق موفق خواهید شد ایرپادز گم شده را پیدا کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید