چه تفاوتی بین ایرپادز و ایرپادز پرو اپل وجود دارد؟

    کد خبر :1000603
ایرپادز

در حال حاضر اپل چهار مدل ایرپادز داشته که هریک ویژگی‌های خاص خود را دارند. بنابراین آشنایی با تفاوت‌های موجود بین آنها می‌تواند مفید باشد.

بازتاب- اپل تاکنون سه نوع ایرپادز اصلی و یک ایرپادز مکس روی گوش معرفی و عرضه کرد. از این تشخیص تفاوت میان ایرپادزهای اصلی دشوار بوده و باید آن را موشکافانه مطرح کرد. بنابراین اگر به دنبال خرید ایرپادز هستید، بهتر بوده این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا مطلع شوید میان ایرپادزها چه تفاوتی وجود دارد.

ناگفته نماند هدفون‌های اپل از کیفیت ساخت و صدا قابل توجهی برخوردارند و گزینه ارزان قیمتی هم نیستند. در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

 

ایرپادز نسل دوم

ایرپادز

نسل دوم AirPods مقرون به صرفه‌ترین مدل در طیف AirPods اپل است، این هدفون با قیمت 129 دلار به فروش می‌رسد. در این هدفون از چیپ Apple H1 بهره گرفته شده و با یک باتری همراه است که تا 5 ساعت دوام دارد. ایرپادهز همچنین دارای یک کیس شارژ بوده که زمان گوش دادن را به 24 ساعت افزایش می‌دهد.

AirPods (نسل دوم) با یک کیس شارژ لایتنینگ عرضه می‌شود و دارای کنترل‌هایی با دو ضربه زدن برای رفتن و برگرداندن آهنگ‌ها است. با ویژگی Hey Siri اپل ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد از سیری در iPhone، iPad یا Mac خود با دستورات صوتی استفاده کنید. این هدفون طراحی مشابهی با ایرپادز نسل سوم دارد.

 

ایرپادز نسل سوم

ایرپادز

نسل سوم ایرپادها نسبت به مدل نسل دوم طراحی کمی به روز شده دارند، این شامل یک کیس شارژ جدید است که شبیه به ایرپاد پرو است. قدرت این هدفون از همان تراشه H1 و مدل نسل دوم تامین می شود. جدیدترین ایرپادهای اپل با حسگر نیرو برای کنترل موسیقی و با صدای فضایی شخصی و ردیابی سر پویا عرضه می شوند.

 این هدفون همانند جعبه شارژ به گونه ای طراحی شده است که هم در برابر تعریق و هم در برابر آب مقاوم باشد و شما می توانید از بین دو نوع کیف شارژ یکی را انتخاب کنید. لایتنینگ به شما این امکان را می دهد که هدفون را با کابل لایتنینگ و MagSafe شارژ کنید، می توانید هدفون را به صورت بی سیم با شارژر MagSafe شارژ کنید. نسل سوم ایرپادها تا 6 ساعت گوش دادن با یک بار شارژ و تا 30 ساعت گوش دادن با جعبه شارژ ارائه می شوند. برای نسل سوم ایرپادها دو قیمت متفاوت وجود دارد، مدل لایتنینگ ۱۶۹ دلار و مدل مگ سیف ۱۷۹ دلار قیمت دارد.

 

ایرپادز پرو نسل دوم

ایرپادز

نسل دوم AirPods Pro دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است که دو مدل دیگر آن را ندارند، از جمله قابلیت حذف نویز فعال، شفافیت تطبیقی و کنترل‌های لمسی برای کنترل موسیقی شما. این هدفون همچنین دارای صدای شخصی سازی شده فضایی و ردیابی سر پویا است که در نسل سوم AirPods وجود دارد.

 آخرین مدل AirPods Pro دارای تراشه Apple H2 است که آخرین مدل موجود است و همچنین دارای ویژگی Hey Siri اپل است. از آنجایی که قاب شارژ مشابه ایرپادهای نسل سوم است، با یک بار شارژ تا 6 ساعت و با کیس شارژ تا 30 ساعت گوش می‌دهید. AirPods Pro با یک کیس شارژ MagSafe مجهز شده است که دارای یک بلندگو است که می تواند با Find My اپل برای تعیین محل هدفون استفاده شود.

 هدفون و قاب نیز به گونه ای طراحی شده اند که در برابر تعریق و آب مقاوم باشند. نسل دوم AirPods Pro با قیمت 249 دلار به فروش می رسد.

 

ایرپادز مکس

ایرپادز

ایرپاد مکس گران‌ترین ایرپاد در این محدوده است، این هدفون هدفون‌های روی گوش هستند و با قیمت 549 دلار به فروش می‌رسند. اپل AirPods Max را در سال 2020 عرضه کرد، بنابراین آنها با همان تراشه H1 مانند AirPods و نه تراشه H2 جدیدتر مانند AirPods Pro عرضه می شوند.

 این هدفون با Hey Siri نیز عرضه می شود و با یک بار شارژ می توانید تا 20 ساعت زمان گوش دادن داشته باشید. آنها با طیف وسیعی از سنسورها از جمله سنسورهای اپتیکال، موقعیت، شتاب سنج و تشخیص کیس عرضه می شوند.

 در مجموع 9 میکروفون مختلف وجود دارد که هشت عدد از آنها با قابلیت حذف نویز فعال و سه میکروفون برای دریافت صدا وجود دارد. AirPods Max دارای تاج دیجیتالی است که می توان از آن برای کنترل صدا و همچنین موسیقی و تماس های تلفنی و غیره استفاده کرد. انتظار می رود اپل مدل جدیدی از این هدفون را عرضه کند که ممکن است سال آینده عرضه شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید