چمران به عنوان رئیس شورای شهر تهران ابقاء شد

    کد خبر :1013718
چمران رئیس شورای شهر تهران

مهدی چمران با کسب ۲۱ رأی از مجموع ۲۱ رأی ماخوذه به عنوان رئیس سومین سال از فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در یکصد و شصت و هشتمین جلسه علنی این شورا مهدی چمران را برای سومین سال پیاپی به ریاست ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران انتخاب کردند. مهدی چمران به پیشنهاد پرویز سروری نامزد انتخابات شد و از مجموع ۲۱ رأی ماخوذه، با ۲۱ رأی ابقا شد. مهدی چمران متولد سال ۱۳۲۰ در تهران است و دارای کارشناسی ارشد رشته معماری است وی پر افتخارترین عضو شورا است که ۱۵ سال ریاست شورای اسلامی شهر تهران را برعهده داشته و دارد. وی ۴ سال در دوره دوم شورای شهر، ۶ سال در دوره سوم شورای شهر، ۳ سال در دوره چهارم شورا و ۳ سال هم در دوره ششم شورای شهر رییس بوده و هست. همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری را با ۲۱ رأی ماخوذه، به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا کردند.

نرجس سلیمانی ، سوده نجفی و جعفر شربیانی نیز به عنوان منشی های هیات رئیسه شورای شهر کاندید شدند که اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۵ رای جعفر شربیانی و ۱۰ رای نرجس سلیمانی را به عنوان منشی های هیات رئیسه انتخاب کردند.

پس از اعلام رای منشی های هیات رییسه نرجس سلیمانی به نفع سوده نجفی انصراف داد و سوده نجفی به عنوان منشی هیات رییسه باقی ماند. همچنین علیرضا نادعلی و مهدی اقراریان برای سخنگویی شورای شهر کاندید شدند که اعضای شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی را با ۱۱ رای برای سال سوم به عنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب کردند.

 ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید