چشم امید فوتبال ژاپن به مینامینو در لیورپول

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۲۳
    کد خبر :710802

 شینجی اوکازاکی، ملی‌پوش ژاپنی و مهاجم سابق لسترسیتی که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد می‌گوید هموطنش مینامینو که به لیورپول ملحق شده نسبت به همه لژیونرهای ژاپنی فرصت بهتری برای درخشش دارد و باید با پیشی گرفتن از بزرگانی مثل شینجی کاگاوا و کیسوکه هوندا، به بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ژاپن تبدیل شود.

اوکازاکی که در دوران حضورش در لستر، موفق شده طعم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را با این تیم بچشد درباره فرصت بی‌نظیری که مینامینو در لیورپول در اختیار دارد به ایونینگ استاندارد گفت:” من بعضی بازی‌های مینامینو را از تلویزیون دیده‌ام و در بازی او هیچ نکته منفی‌ای به نظرم نرسیده. او چه با توپ و چه بدون توپ خوب بازی می‌کند. بعد از تغییر تیم و انتقال به لیورپول، اعتماد به نفس مینامینو هم افزایش پیدا کرده”.

به گزارش ورزش سه،ملی‌پوش ژاپنی در ادامه صحبتهایش گفت:” من می‌دانم که لیگ برتر سخت‌ترین لیگ دنیا است. آنها هر سال کلی پول هزینه می‌کنند و لیورپول قهرمان فصل قبلی چمپیونزلیگ بوده و تیم بسیار باکیفیتی دارد. با اینحال مینامینو هنوز برای پیشرفت جا دارد و این برای خودش و فوتبال ژاپن اهمیت زیادی دارد. او تکنیک خوبی داشت ولی حالا جنگندگی را هم یاد گرفته و سرعتش بیشتر شده. ما قبلا شینجی کاگاوا را در منچسرت داشتیم، ناگاموتو در اینتر، کیسوکه هوندا در میلان ولی آنها نتوانستند خیلی درخشان ظاهر شوند. حالا وقت آن است که فوتبال ژاپن به سطح بالاتری برود. ما خواهان آن هستیم که بازیکنان ما در بزرگترین تیمهای اروپایی بدرخشند”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید