چری آریزو 5 جی تی در راه است/ سدان اسپرت چری

    کد خبر :916101

آریزو 5 جی تی مدتی است که در صدر اخبار محصولات چری قرار دارد و این شرکت تصمیم گرفت یک سدان کامپکت سریع را به بازار عرضه کند تا بتواند نظر علاقمندان به خودروهای اسپرت را جلب نماید.

بازتاب-  به تازگی اولین تصاویر زنده این مدل منتشر شده که خودرو را با جلوپنجره لکسوسی و چراغ‌های جلو نه چندان باریک نشان می‌دهد. چراغ‌های عقب به صورت بصری توسط یک نوار تزئینی به هم متصل می‌شوند که نام تجاری روی آن با حروف بزرگ به نمایش درمی‌آید.

با قضاوت بر اساس عکس‌های “جاسوسی”، این سدان دارای یک فرمان چند کاره سه پره خواهد بود و در جلو یک صفحه نمایش بزرگ وجود دارد که هم داشبورد و هم سیستم چندرسانه‌ای را ترکیب می‌کند.

این محصول چری دارای یک پیشرانه چهار سیلندر توربو SQRF4J16 با حجم 1.6 لیتر و قدرت 197 اسب بخار خواهد بود. با گشتاور 290 نیوتن متر این مدل با یک گیربکس 7 سرعته DCT دوکلاچه همراه خواهد شد. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت تنها 6 ثانیه خواهد بود.

ظاهرا خودروی چری آریزو 5 جی تی بزودی عرضه خواهد شد و رقیب جدی برای خودروهای Geely بینروی Cool، چانگان UNI-V، گک Shadow Leopard و دانگ فنگ Fengshen Yixuan Max خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید