چرا کاپیتان استقلال ممنوع التصویر شد؟

    کد خبر :911263

در چند روز اخیر صحبت های مختلفی پیرامون ممنوع التصویری کاپیتان استقلال شنیده می شود صدا و سیما در برنامه فوتبال برتر تصویر وریا غفوری را سانسور کرد. این اقدام باعث شده تا شایعات در خصوص ممنوع‌التصویری این بازیکن بیشتر شود.

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران، به دلیل چهره اجتماعی و مردمی که از خود نشان داده محبوبیت خاصی میان فوتبال دوستان ایران دارد، این فوتبالیست حرفه‌ای در سال‌های اخیر با انتشار پیام‌هایی در صفحه‌ شخصی‌اش در اینستاگرام، از مردم حمایت و با آنان ابراز همدلی کرده است.

وریا پس از قهرمانی آبی پوشان پایتخت در لیگ برتر ایران، در مصاحبه‌‌ای در خصوص مشکلات اخیر اقتصادی در زندگی روزمره و امور معیشتی صحبت کرده و به رسانه‌های داخلی اعلام کرد: وقتی که صحبت از مسائل اجتماعی و مدنی باشد، دیگر فوتبال برای من اولویت ندارد. من باید از جایگاه اجتماعی خود استفاده کنم و صدای هوادارانی باشم که با هزاران مشکل اقتصادی بلیت تهیه می‌کنند تا تیم را تشویق کنند، این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند.»

شواهد نشان داد در تصویری که در برنامه “فوتبال برتر” پخش شد، تصویر غفوری از عکس تیمی استقلال حذف شد موضوعی که موجبات ناراحتی هواداران استقلال را فراهم کرد این در شرایطی اتفاق افتاد که تصویر دیگر بازیکنان تیم استقلال مشاهده می‌شد، اظهارات اخیر غفوری با واکنشی مثبت در شبکه‌های اجتماعی همراه داشت و حتی شماری از هواداران پرسپولیس نیز به ستایش از او پرداختند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید