چرا فصل دوم «می خواهم زنده بمانم»ساخته نشد؟

    کد خبر :901539

فصل اول سریال«می خواهم زنده بمانم» ساخته شهرام شاه حسینی از فیلیمو پخش می‌شد قرار بود فصل دوم این سریال نیز به زودی تولید شود که محمد شایسته، تهیه کننده این سریال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد فصل دوم این سریال تولید نخواهد شد.

تهیه کننده این سریال در اینستاگرام خود نوشت: صحبت های زیادی درمورد دلیل عدم ساخت فصل بعدی سریال «می‌خواهم زنده بمانم» مطرح است که قابل بیان نیست. از حامد بهداد، سحر دولتشاهی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و عوامل پشت دوربین میثم مولایی، بابک کریمی، غزاله معتمد، ایمان امیدواری، محمد عزت خواه و پویا سعیدی که تا آخرین لحظه برای تعهدی که به شما مردم عزیز داشتیم کنار پروژه بودند تشکر می کنم و قدردان محبتشان هستم. و در آخر از شما عزیزان که ما را پیش شما بدقول کردند، عذرخواهی می‌کنم. شرمنده لطف بی‌اندازه شما هستم»

سریال «می خواهم زنده بمانم» با بازی بازیگرانی مانند حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، آناهیتا درگاهی، آزاده صمدی، علی شادمان، بابک کریمی و زنده یاد عزت اله مهرآوران از ۴ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۲۰ قسمت از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شد و قرار بود که فصل دوم آن بهار ۱۴۰۱ آغاز شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید