چرا به بانکوک سفر کنیم؟

    کد خبر :985844

شاید از هرکسی بپرسید که برای سفر کجا را انتخاب کنیم، به شما پیشنهاد دهند که اروپا و کشور‌های آن بهترین مقصد برای گذراندن یک سفر عالی هستند. اما اینطور نیست. شاید نتوان از زیبایی‌های قاره اروپا چشم پوشی کرد، اما جاهای دیگری هم وجود دارند که سرشار از زیبایی هستند. کافی است که چشمان خود را بیشتر باز کنید و زیبایی‌های دیگر را نیز ببینید. یکی از این کشور‌هایی که در چند سال اخیر پذیرای مسافران زیادی بوده، تایلند است. شهر‌های این کشور و به خصوص بانکوک، بسیار منحصر به فرد هستند که با مسافرت به آن‌جا می‌توانید تجربه خاصی را برای خود رقم بزنید.  کافیست به این شهر سفر کرده و یکی از هتل‌ های بانکوک را رزرو کنید. اما چرا باید به بانکوک سفر کنیم؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا افراد زیادی به این شهر سفر می‌کنند.

چرا باید به بانکوک سفر کنیم‌؟

تعداد مکان‌های تفریحی شهر بانکوک بسیار زیاد است‌ و با سفر دو سه روزه نمی‌توانید از تمام آن‌ها دیدن کنید. پس حداقل برای یک هفته یکی از هتل ‌های بانکوک را رزرو کنید و با خیال راحت به گشت و گذار در شهر بپردازید. از بهترین مکان‌ های گردشگری این شهر می‌توان موارد زیر را نام برد:
1- بازار شبانه پات پونگ
اگر در شب هوس کردید در شهر بانکوک به گشت و گذار بپردازید، به بازار شبانه پات پونگ سر بزنید. علاوه بر این اگر خواستید به عنوان یادگاری از شهر بانکوک چیزی تهیه کنید، بازار پات پونگ مملو از صنایع دستی شهر بانکوک است. صنایع دستی مردم بانکوک می‌توانند یادگاری خاص و کم هزینه‌ای محسوب شوند. این بازار یک فضای عالی برای کسانی است که به تفریحات شبانه علاقه دارند.

2-رودخانه چائو فرایا را فراموش نکنید

شاید با خودتان بگویید در هر جای تایلند می‌توان سواحل و رودخانه‌ها را دید، چرا حتما باید از این رودخانه دیدن کنیم؟ باید بگوییم که رودخانه چائو فرایا شاهرگ کشور تایلند است و زیبایی مناظر وصف ناپذیر آن که تلفیقی از بافت مدرن و قدیمی است، حیرت انگیز است. پس در سفرتان به بانکوک حتما از این رودخانه دیدن کنید.

3-معبد وات فرا کائو از دیدنی های بانکوک

در بانکوک تعداد معابد بودایی کم نیستند، اما مهم‌ترین آن‌ها معبد وات فرا کائو است. علت اهمیت این معبد، اعتقاد مردم به بودا است که تصور می‌کنند بودا منبع صلح و برکت کشور آن‌هاست. شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم که تنها پادشاه می‌تواند به بودای زمردین دست بزند، اما دیدن کردن از آن هیچ مانعی ندارد.

از شکم گردی در بانکوک گذشت نکنید

شاید تعجب کنید اگر بگوییم غذاهای شهر بانکوک در لیست بهترین غذاهای جهان قرار دارد! اگر در خیابان‌های این شهر قدم بزنید، عطر‌ ادویه ‌های خاص تایلندی و غذا‌های خوشمزه حتما شما را به خوردن و مزه کردن آن‌ها وسوسه می‌کند. حتی اگر در نیمه شب نیز هوس خوردن غذاهای سنتی تایلند را بکنید، کافیست به خیابان‌های بانکوک بروید. بهترین غذاهای بانکوک در انتظار شماست.

رزرو متنوع ترین هتل های بانکوک در فلای تودی

برای رزرو هتل بانکوک به یک مرجعی نیاز خواهید داشت تا بتوانید لیستی از بهترین هتل ها به همراه امکانات و قیمت آن ها را مشاهده کنید. فلای تودی مرجع مناسبی است که در آن می‌توانید لیست هتل های شهر مقصد مورد نظر خود را به همراه قیمت و امکانات مشاهده کرده و در صورت تمایل هر یکی از این هتل ها را با کمترین قیمت رزرو کنید.

فلای تودی امکان مشاهده و مقایسه قیمتی تمام هتل های بانکوک را به شما می‌دهد. می‌توانید تصاویر و امکانات هتل را مشاهده کرده و با بهترین قیمت برای خود رزرو کنید. پشتیبانی 24 ساعته، صدور آنلاین و فوری واچر از دیگر مزیت های خرید از این سایت است. اما مهمتر از هر چیزی قیمت است که فلای تودی را در اولویت قرار می‌دهد. برای رزرو آنلاین هتل بانکوک فقط باید وارد بخش هتل های خارجی وب سایت فلای تودی شوید. با هر بودجه و سلیقه ای می توانید هتل موردنظر خود را در این سایت رزرو کنید.

بانکوک شهر زیبایی که حتما باید آن را تجربه کنید!

همانطور که در بالا اشاره شد بانکوک یکی از بهترین شهر‌های تایلند است و البته مکان‌ های دیدنی این شهر به موارد گفته شده در این مطلب محدود نمی‌شود. کلمات نمی‌تواند زیبایی این شهر را توصیف کند، پس در اولین فرصت بلیط هواپیما بانکوک را بخرید و از مکان ‌های دیدنی آن بازدید کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید