تفاوت پمپ با بوستر پمپ در چیست؟

چرا از بوستر پمپ استفاده میکنیم؟

    کد خبر :605021

بطور کلی در هر مکانی که حجم و فشار آب مصرفی بیشتر از حجم و فشار آب لوله کشی شهری باشد از پمپ آب استفاده میکنیم؛ حال در نظر بگیرید نصب یک پمپ آب جوابگوی نیاز نباشد، چاره کار چیست؟

بوستر پمپ ها از چیدمان موازی چند الکتروپمپ تشکیل میشوند که به وسیله یک استراکچر (بدنه محکم) به یکدیگر متصل شده اند و جهت تأمین و تنظیم فشار آب در سیستم های آبرسانی مختلف نظیر سیستم های اطفاء حریق و آتش نشانی ساختمانها، سیستم آبرسانی دربرج ها و ساختمان های بلند مرتبه، فرودگاه ها، بیمارستان ها، مراکز تفریحی آبی، مراکز مختلف صنعتی و آبیاری تحت فشار در مزارع مکانیزه از بوستر پمپ استفاده می شود.

ساخت بوستر پمپ طبق مشخصات فنی مورد نیاز شما با بهترین متریال، قیمت و گارانتی

اگر می‌خواهید لذت یک خرید اینترنتی آسان اما کاملا تخصصی و مطمئن را تجربه کنید، میتوانید کلیه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ساختمان، از جمله انواع پمپ آب خانگی، بوستر پمپ آبرسانی و آتشنشانی را با قیمت و شرایط استثنایی از فروشگاه اینترنتی دماتجهیز خریداری نمایئد.

بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانی دماتجهیز دارای18 ماه گارانتی از زمان تولید و 12 ماه گارانتی از تاریخ نصب و راه اندازی می باشد.

شما عزیزان با مراجعه به وب سایت دماتجهیز میتوانید درخواست سفارش ساخت انواع بوستر پمپ را بصورت اینترنتی، با امکان ارسال سریع، 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین بهترین قیمت، تضمین اصالت و گارانتی کالا، و استفاده از شرایط فروش اقساطی ثبت نمائید.

خریداران می‌توانند به راحتی بدون داشتن ضامن و دسته چک، از امکان خرید اقساطی کلیه کالاهای ارائه شده در سایت استفاده نمایند. در دماتجهیز برای خرید محصولات مورد نیازتان، نیازی به ارائه گواهی کسر از حقوق و یا چک کارمندی ندارید، اگر نتیجه اعتبار سنجی شما مثبت باشد، می‌توانید کالای خود را به صورت اقساط خریداری نمایید.

اگر سوالی دارید؟ به صفحه فروش اقساطی دماتجهیز مراجعه نمایید و پاسخ تمام سوالات خود را بیابید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید