«چراغ‌های خاموش» به افغانستان رسید

    کد خبر :749333

طرفداران شبکه آی‌فیلم در کشورهای فارسی‌زبان منطقه از سه‌شنبه ۸ مهر به تماشای مجموعه تلویزیونی «چراغ‌های خاموش» می‌نشینند.

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال آی‌فیلم۲ پس از پخش قسمت آخر سریال «ترور خاموش» در ساعت ۱۷ امروز، پخش مجموعه «چراغ‌های خاموش» را از سر می‌گیرد.

«چراغ‌های خاموش» را کاظم بلوچی در سال ۱۳۸۰ در گروه فیلم‌وسریال شبکه یک سیما ساخته است‌.

مهدی سلوکی، فرامرز صدیقی، رحیم نوروزی، محمد مهدی فقیه، محمدباقر صحرا رودی، خسرو احمدی و هایده حائری ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این سریال به‌قلم علی خودسیانی آمده است: بهزاد بیست‌ویک‌ساله است و در خانواده ثروتمندی زندگی می‌کند. پدر و مادرش آنقدر در کار خود غرق‌اند که توجهی به فرزندان خود ندارند. بهزاد دوستان نابابی دارد و دچار مشکلات حاد می‌شود. او که از طرف پلیس تحت تعقیب است با پسر نابینایی آشنا می‌شود و در یک زندگی اجباری با این نوجوان روشندل پی به حقیقت پیرامون خود می‌برد. از سوی دیگر پدر و مادر همدیگر را متهم می‌کنند و خانواده در حال فروپاشی است…

براساس این گزارش، سریال «چراغ های خاموش» از روز سه‌شنبه 8 مهر، ساعت ۱۷ به‌وقت تهران، ۱۸ به‌وقت کابل و  ۱۸:۳۰ به‌وقت دوشنبه از آی‌فیلم ۲ پخش می‌شود.

 

بینندگان آی‌فیلم۲ می‌توانند تکرار این سریال را در سه نوبت با فاصله‌ شش ساعت تماشا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید