چت بات ChatGPT به دستیار پیش فرض اندروید تبدیل می شود

    کد خبر :1046400
چت بات ChatGPT

ظهور برنامه‌های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT OpenAI و Copilot مایکروسافت باعث شده دستیارهای صوتی استاندارد موجود در هوش مصنوعی مانند Siri و Google Assistant منسوخ شده باشند.

بازتاب-در جایی که چت بات پیشرفته می‌توانند مکالمه‌های انسان‌مانند را انجام دهند، به پرسش‌های مربوط به موضوعات مختلف پاسخ دهند و اکنون حتی می‌توانند اطلاعات بلادرنگ را از اینترنت استخراج کنند، دستیاران هوش مصنوعی روی تلفن‌ها می‌توانند وظایف محدودی را انجام دهند. برنامه ChatGPT در iOS و اندروید راه زیادی را در جایگزینی دستیار پیش فرض دستگاه انجام می‌دهد. اما اکنون، چت بات بسیار موفق OpenAI، احتمالا می‌تواند به درستی جایگزین دستیار گوگل در گوشی‌های هوشمند اندرویدی شود.

یک گزارش توسط Android Authority می‌گوید که کدی در آخرین نسخه برنامه ChatGPT اندروید نشان می‌دهد که می‌توان آن را به عنوان دستیار پیش‌فرض در دستگاه اندرویدی تنظیم کرد. بر اساس این گزارش، ChatGPT نسخه 1.2023.352 که ماه گذشته منتشر شد، شامل یک فعالیت جدید به نام “com.openai.voice.assistant.AssistantActivity” بود. فعالیت به طور پیش فرض غیرفعال می‌ماند، اما می‌توان آن را به صورت دستی فعال و عرضه کرد.

چت بات ChatGPT

این گزارش ادعا می‌کند که پس از عرضه، روی صفحه دستگاه به عنوان یک پوشش با همان انیمیشن حالت چت صوتی برنامه ChatGPT نشان داده می‌شود. «این پوشش روی برنامه‌های دیگر ظاهر می‌شود و مانند حالت چت صوتی درون برنامه، کل صفحه را نمی‌گیرد. بنابراین، احتمالاً می‌توانید با فراخوانی این دستیار از هر صفحه‌ای با ChatGPT صحبت کنید.»

با این حال، واضح است که حالت دستیار در حال پیشرفت است. ظاهراً انیمیشنی که هنگام راه‌اندازی فعالیت پخش می‌شود، تمام نمی‌شود و قبل از اینکه بتوانید با چت بات تعامل کنید، فعالیت متوقف می‌شود. این گزارش همچنین می‌گوید که کد مورد نیاز برای برنامه ChatGPT برای کار به عنوان یک «برنامه دستیار دیجیتال پیش فرض» فقط تا حدی وجود دارد. برنامه ChatGPT همچنین به نظر می‌رسد که اعلامیه‌های لازم و برچسب‌های فراداده را که به آن اجازه می‌دهد به عنوان دستیار پیش‌فرض در دستگاه تنظیم شود، ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید