چاقوکشی برادر یک دانش آموز رشتی در مدرسه

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ۹:۰۰
    کد خبر :1047189
چاقوکشی مدرسه

برادر دانش آموز رشتی که در امتحان مدرسه تخلف کرده بود با حضور در مدرسه، یک دانش آموز و یک معلم را با چاقو مضروب کرد و متواری شد.

«حنظله مرزبند» مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: دانش آموزی در مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه ۲ رشت، که در آزمون ترم اول مرتکب تخلف شده بود از سوی معلم بازخواست شد و پس از اتمام امتحان و بازگشت به منزل، با برادر بزرگترش دوباره به مدرسه بازگشت.

وی با اشاره به جزییات درگیری بردار یک دانش آموز در مدرسه افزود: برادر دانش آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش آموزان پایه نهم، با چاقویی که همراه داشت یک دانش آموز و یک معلم مدرسه را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان ادامه داد: پس از وقوع این حادثه و با درخواست مدیر مدرسه، پلیس در مدرسه حاضر شده و پس از بررسی‌های اولیه و تهیه صورتجلسه، اقدامات لازم را برای دستگیری ضارب آغاز کرد.

مرزبند با اشاره به پیگیری‌های جدی اداره کل آموزش و پرورش برای استیفای حقوق دانش آموزان و معلمین بیان کرد: رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مسئولان حراست و بازرسی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل دبیرستان حاضر شدند و موضوع را پیگیری کردند.

به گزارش مهر، وی با تاکید بر لزوم حفظ امنیت و آرامش در مدارس افزود: با توجه به اهمیت ایجاد فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش در مدارس به ویژه در ایام امتحانات، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان بر خود وظیفه می‌داند تا در این زمینه و همچنین استیفای حقوق معلمان و دانش آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیای دانش آموزان، اقدامات لازم را انجام دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید