پیکسل واچ گوگل رسما معرفی شد/اولین تلاش غول جستجو در دنیای گجت های پوشیدنی

    کد خبر :909460
پیکسل واچ معرفی شد

در حالی که همگان گوگل را به عنوان غول جستجو اینترنت می‌شناسند، اما باید بیان داشت این شرکت در زمینه گجت‌های دیجیتال هم فعال است و هر سال چند مدل محصول از جمله گوشی هوشمند، تبلت و هدفون ارائه می‌دهد.

بازتاب-یکی از جدیدترین محصولات این شرکت ساعت پیکسل واچ بوده که باید آن را نخستین گجت پوشیدنی این کمپانی مطرح دانست. گوگل تاکنون هیچ ساعت هوشمندی ارائه نداد اما تصمیم گرفت در این بخش نیز حضور یافته  و شانس خود را بسنجد.

پیکسل واچ مدت‌ها در صدر خبرها بود و تاکنون نیز اطلاعات مختلفی پیرامون آن دریافت کردیم. اما باید بیان داشت که این ساعت یک نمونه برجسته در صنعت بوده و طراحی مینیمالیستی جذابی شامل آن شد. به شکلی که در نگاه نخست صفحه نمایش دایره‌ای بسیار کم حاشیه و چشم نوازی را می‌توان مشاهده کرد.

در کنار نمایشگر بزرگ دارای انحنای ظریف، یک تاج هم وجود دارد که در واقع کلید تنظیماتی محسوب می‌شود. گوگل اطلاعات کاملی از این ساعت ارائه نداد اما گفته است در پاییز امسال همزمان با معرفی سری پیکسل 7، اطلاعات تکمیلی را اعلام کرده و در همان فصل هم عرضه خواهد شد.

پیش از این گزارش شده بود که پیکسل واچ قیمتی بیش از 350 دلار داشته و گزینه ارزان قیمتی نیست. این ساعت در همکاری با فیت بیت برای ارائه قابلیت‌های ردیاب تناسب اندام و در همکاری با سامسونگ برای ارائه قابلیت پایش ضربان قلب و ردیاب خواب ارائه می‌شود. آخرین جزئیات اعلام شده این بوده که از سیستم عامل Wear Os 3 بهره می‌برد، یک سیستم عامل بهینه برای گجت‌های پوشیدنی که می‌تواند با قابلیت‌های جذاب خود تجربه کاربری ارزشمندی ارائه دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید