پیکاپ سایبرتراک تسلا سال 2023 عرضه می شود

  • خودرو
  • شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱:۲۴
    کد خبر :900436

ایلان ماسک سرانجام تائید کرد که عرضه خودروی سایبرتراک از سال ۲۰۲۳ شروع خواهد شد. ماسک با اعلام این خبر در مراسم افتتاحیه کارخانه گیگافکتوری (Giga) در شهر تگزاس آمریکا، از تاخیر پیش‌آمده در عرضه این خودرو عذرخواهی کرد.

«بازتاب»تسلا خودروی سایبرتراک در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد و انتظار داشت که آن را در سال ۲۰۲۱ عرضه کند. اما متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد و حالا باید منتظر عرضه آن در سال ۲۰۲۳ باشیم.

این خودرو قرار است در کارخانه گیگافکتوری تولید شود. این کارخانه احتمالا پرظرفیت‌ترین کارخانه خودرو در آمریکا خواهد بود. تسلا قصد دارد کارخانه‌های گیگا دیگری نیز در سایر کشورهای دنیا افتتاح بکند تا عرضه سایبرتراک با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

ماسک در جریان مراسم افتتاحیه گفت که تسلا امسال فقط به فکر توسعه کارخانه‌های خود است و از سال آینده شاهد ارائه محصولات متنوعی از این شرکت خواهید بود. تسلا علاوه بر سایبرتراک قصد دارد سال آینده خودری نیمه‌الکتریکی دیگری به نام Tesla Semi EV نیز عرضه کند. محصول دیگر این شرکت احتمالاً یک روبوتاکسی خواهد بود که طراحی آینده‌نگرانه‌ای خواهد داشت. تسلا تولید ربات انسان‌نمای Optimus را نیز از سال ۲۰۲۳ شروع خواهد کرد. ماسک گفته است که این ربات همه کارهایی که انسان‌ها نمی‌خواهند آن‌ها را انجام بدهند انجام خواهد داد.

در هر حال، به نظر می‌رسد که سال آینده سال بسیار شلوغی برای تسلا خواهد بود و محصولات این شرکت احتمالاً همه ما را شگفت‌زده خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید