پیش فروش سکه آغاز شد

    کد خبر :218115

طبق سیاست جدید بانک مرکزی، پیش فروش سکه در شعب منتخب بانک ملی از امروز آغاز می شود و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

پیش بینی بانک ملی از استقبال مردم در طرح پیش فروش سکه طبق آنچه مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفته، این است که در طرح پیش فروش سکه که از ساعت 7 صبح امروز 17 بهمن در شعب منتخب این بانک آغاز می شود حدود 16 میلیون قطعه سکه فروخته و بیش از یک میلیون نفر مراجعه کنند.

گفتنی است، متقاضیان ١٨ سال به بالا با ارائه کارت ملی می‌توانند برای ثبت نام سکه تمام‌بهار آزادی با سررسید ٦ ماه و یک سال اقدام کنند.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در همین ارتباط با بیان اینکه طرح پیش‌فروش سکه از روز سه‌شنبه با ١٣١٢ شعبه منتخب بانک ملی در سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: پیش‌خرید برای همه افراد بالای ١٨ سال با کارت ملی امکان‌پذیر است. در مرحله ثبت‌نام یک‌میلیون تومان با سررسید ٦ماهه و یک‌ساله انجام می‌شود. قیمت مابه‌التفاوت به‌نرخ روز است ولی با تخفیف ٩ درصد برای سررسید یک‌ساله و ٤ درصد برای سررسید ٦ماهه است.

رحیمی با بیان اینکه پیش‌فروش سکه مشمول مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی‌شود، گفت: بازده یک‌ساله پیش‌فروش ١٥ درصد است بنابراین در عمل بیشتر از ٩ درصد سود به خریداران برای سرمایه گذاری یک‌میلیون تومانی می‌رسد.

به گزارش تسنیم، بانک ملی اعلام کرده که حسب دستور بانک مرکزی قرار است پیش‌فروش سکه در شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور با هدف تعادل‌بخشی به بازار، گسترش عرضه و سهولت دسترسی عموم مردم صورت گیرد.

هموطنان گرامی می‌توانند شعبه مورد نظرخود را از طریق سایت و یا کانال بانک ملی ایران انتخاب و در زمان مقرر اقدام به پیش‌خرید سکه نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید