صدور «ملی کارت» مجازی با اپلیکیشن ایوا

    کد خبر :876359
صدور «ملی کارت» مجازی با اپلیکیشن ایوا

نشان بانک اپلیکیشن ایوا امکان صدور «ملی کارت» برای مشتریان بانک ملی ایران را بدون حضور در شعب این بانک فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند بدون حضور در شعب این بانک، «ملی کارت» مجازی خود را از طریق سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا (نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران) دریافت کنند.

در این رابطه، کاربران اپلیکیشن ایوا می‌توانند با مراجعه به سرویس نشان بانک و انتخاب گزینه «صدور ملی کارت»، برای حساب‌های فاقد کارت بانکی‌شان درخواست کارت داده و در خریدهای اینترنتی و موبایلی خود از آن استفاده کنند.

«نشان بانک» نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران و یکی از سرویس‌های کاربردی اپلیکیشن ایوا است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در فضایی دیجیتال، حضور در شعبه واقعی بانک را تجربه کرده و تمام خدمات مالی و بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری و به‌آسانی و سهولت دریافت کرده و آنها را مدیریت کنند.

کاربران به کمک این سرویس می‌توانند ثبت امضای الکترونیکی، دریافت تسهیلات اعتباری، بازپرداخت تسهیلات، صدور دسته چک، دریافت شبا، مشاهده موجودی، دریافت صورتحساب، مسدودی کارت، مشاهده آنلاین نرخ‌ ارز و … را به‌صورت غیرحضوری و به‌شکل 7*24 (24 ساعته و در تمامی روزهای هفته) در اپلیکیشن ایوا انجام دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید