پیش ثبت‌نام الکامپ از ۹ اردیبهشت

    کد خبر :990424
پیش ثبت‌نام الکامپ از ۹ اردیبهشت

ثبت نام بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از فردا، شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، آغاز خواهد شد.

با توجه به پیگیری و هماهنگی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، الکامپ 1402 در تاریخ 4 تا 7 تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بر این اساس پیش ثبت‌نام آن از فردا از طریق پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی iran-elecomp.com آغاز خواهد شد.

طبق اعلام ستاد برگزاری الکامپ، در این دوره از نمایشگاه مانند سنوات قبل، متقاضیان فضای نمایشگاهی کمتر از 80 مترمربع،‌ بعد از ثبت نام، تأیید مدارک و پس جانمایی غرفه توسط ستاد برگزاری در سایت الکامپ، 48 ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان بالای 80 مترمربع نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت‌نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و این گروه نیز پس از تعیین فضای غرفه، 48ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت‌نام کنند. بدیهی است ثبت‌نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ قرار بود در سال ۱۴۰۰ برگزار شود، اما بارها به دلیل اوج گیری شیوع کرونا به تعویق افتاد. در سال ۱۴۰۱ نیز نخست بابت هم زمانی با دهه اول محرم به تعویق افتاد تا در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ برگزار شود. در آن زمان نیز با توجه به وضعیت کشور، فیلترینگ گسترده و زیان کسب و کارها محقق نشد. حال بایستی منتظر ماند و دید طلسم برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ شکسته خواهد شد یا خیر؟

 دیجیاتو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید