پیشنهاد برگزاری سوپرجام ایران در عربستان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۴۵
    کد خبر :1045357
سوپرجام ایران در عربستان

سفیر عربستان در ایران در دیدار با مدیرعامل استقلال پیشنهاد داد در صورت قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر، سوپرجام را در عربستان برگزار کنند.

به نقل از رسانه باشگاه استقلال، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه به منظور دیدار و گفت‌وگو با علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، وارد کمپ زنده یاد ناصر حجازی شدند.

پس از ورود سفیر عربستان و هیئت همراه به سالن کنفرانس کمپ، مدیرعامل استقلال ضمن خوشامدگویی به سفیر عربستان، با اشاره به قدمت و قدرت فوتبال ایران و عربستان در آسیا و سابقه قهرمانی‌های استقلال و الهلال در آسیا، گفت: از زمان ورود جناب سفیر به تهران، اتفاقات خوبی بین دو کشور ایران و عربستان افتاده و دل‌ها به هم نزدیک شده است.

سفیر عربستان ضمن تشکر از خطیر گفت: خوشحالم که به عنوان سفیر عربستان در ایران هستم و از میزبانی باشگاه بزرگ استقلال تشکر می‌کنم. باشگاه استقلال را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که دو بار قهرمان آسیا شده و همواره حریف قدرتمندی برای باشگاه‌های عربستانی و به خصوص باشگاه الهلال عربستان بوده و دیدارهای این دو تیم همیشه جذاب از کار درآمده است. به نظرم با توجه به اینکه هر دو باشگاه از باشگاه‌های پرطرفدار آسیا و آبی پوش هستند، می‌توانند همکاری‌های دوجانبه‌ای داشته باشند. در ماه دوم میلادی سال جاری که الهلال عربستان به ایران می‌آید ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا پیوندها بین این دو باشگاه بزرگ آسیا، ایجاد شود.

خطیر در ادامه نشست ضمن تشکر از سفیر عربستان در ایران تصریح کرد: با توجه به قدمت دو باشگاه استقلال و الهلال در آسیا مطمئناً این همکاری منجر به اتفاقات بسیار خوبی برای فوتبال ایران و عربستان خواهد شد. همیشه بین استقلال و الهلال یک رقابت جذاب وجود داشته و این دو تیم هم آبی پوش، هم پرطرفدار و هم از رقبای قدیمی بوده‌اند. ما از همکاری دو باشگاه استقبال می‌کنیم و می‌توانیم علاوه بر انجام بازی‌های دوستانه و برگزاری کمپ‌های تمرینی، در توسعه آکادمی و فوتبال پایه همکاری‌های دوجانبه داشته باشیم.

سفیر عربستان در پایان صحبت‌هایش پیشنهاد داد در صورت قهرمانی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر یا جام حذفی، عربستان میزبان دیدار سوپرجام فوتبال ایران، پایان فصل شود.

در پایان نشست، علاوه بر اهدای هدایای یادبود باشگاه استقلال به سفیر عربستان و هیئت همراه، پیراهن شماره 12 استقلال به سفیر عربستان اهدا شد و علی خطیر مدیرعامل استقلال با عبدالله بن سعود العنزی، عکس‌های یادگاری گرفتند. سفیر عربستان و هیئت همراه پس از بازدید از کمپ زنده یاد ناصرحجازی، محل کمپ را با بدرقه مدیران باشگاه استقلال، ترک کردند.

در این نشست مهدی افضلی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و سید مهدی علوی مدیر فرهنگی باشگاه حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید