پیش‌بینی وزش باد شدید و گردوخاک در تهران

    کد خبر :893304
پیش‌بینی وزش باد شدید و گردوخاک در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که امروز(۱۵ اسفندماه) در بعضی ساعات به ویژه در نیمه جنوبی استان همراه با وزش باد شدید با احتمال باد و گرد وخاک است.

از اواخر وقت یکشنبه تا صبح سه شنبه (۱۵ تا ۱۷ اسفندماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان گاهی ابری و در بعضی ساعات در سطح استان، بارش باران گاهی رگبار باران و وزش باد با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف همراه با مه و گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (۱۷ تا ۱۹ اسفندماه) به تناوب در بعضی ساعات گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است.

در روز دوشنبه (۱۶ اسفندماه) کاهش نسبی دما و از روز سه شنبه تا پنج شنبه (۱۷ تا ۱۹ اسفندماه) روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۶ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و برای روز سه‌شنبه (۱۷ اسفندماه) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی ابری وبارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیرورکوه- امین آباد با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید