پوستر «مرا رها نکن» را طراحی کردم

    کد خبر :36419

علی باقری پوستر فیلم کوتاه «مرا رها نکن» به کارگردانی سهیلا گلستانی را طراحی کرد.

علی باقری طراح پوستر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی طراحی پوستر فیلم کوتاه «مرا رها نکن» به کارگردانی سهیلا گلستانی را به پایان رسانده ام. این فیلم کوتاه با تکنیک ۳۶۰ درجه ساخته شده و باید با عینک های خاصی به تماشای آن نشست.

وی با اشاره به اینکه برای طراحی پوستر «مرا رها نکن» از المان هایی که در فیلم وجود داشت استفاده کرده است، عنوان کرد: «مرا رها نکن» درباره مهاجرانی است که از سرزمینشان دور می شوند که من هم این موضوع را به سادگی در این پوستر نشان دادم. من قایقی را به تصویر کشیدم که هیچ آدمی روی آن دیده نمی شود بلکه یک سری لکه های رنگی روی آن هستند که مانند انسان هستند، یعنی همه چیز به ساده ترین شکل ممکن وجود دارد.

باقری عنوان کرد: فکر می کردم این طراحی مناسب چنین موضوعی است و من خودم به لحاظ بصری ارتباط خوبی با آن برقرار کرده ام با این وجود امیدوارم مخاطبان هم بتوانند این ارتباط را برقرار کنند.

این طراح پوستر در پایان بیان کرد: بیش از چهار اتود برای این اثر زدم و درنهایت یکی را گسترش دادم و تکمیل کردم. البته طبق رویه همیشگی‌ام پیش از آن با کارگردان برای طرح نهایی به نتیجه رسیدم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید