پورشه ماکان با تیونینگ تک آرت معرفی شد

  • خودرو
  • شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
    کد خبر :408187

تک‌آرت با ارایه‌ی پکیج تیونینگ ظاهری جدید، به‌دنبال جذاب کردن پورشه ماکان است.

ماکان نه‌تنها زیباترین شاسی‌بلند ساخت پورشه است، بلکه در بین کراس‌اورهای جمع‌وجور، یکی از بهترین فرمان‌ پذیری‌ها را دارد. در نسخه‌ی فیس‌لیفت شده‌ی ماکان، ظاهر آن بهبود پیدا کرده است اما هنوز هم در قسمت عقب فاقد پویایی رقبایی مثل رنجرور ولار و آلفارومئو استلویو است. به همین دلیل، شرکت تک‌آرت (TechArt) وارد عمل شده و پکیج‌هایی بنام اسپرت و اسپرت پلاس، برای این کراس‌اور آلمانی ارائه کرده است. این کیت‌ها روی تمامی مدل‌های ماکان قابل نصب است و ظاهر و عملکرد آن‌ را ارتقاء می‌دهند.

هردوی این پکیج‌ها، ظاهر پورشه ماکان را بهبود بخشیده و عضلانی‌تر کرده‌اند. به‌روزرسانی‌های آئرودینامیکی این خودرو شامل قطعات فیبر کربنی به رنگ مشکی براق می‌شود که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به اسپویلر عقب، قاب آینه‌های جانبی و لبه‌ی زیر سپر جلو اشاره کرد. گلگیرهای ماکان نیز بزرگ‌تر شده‌اند تا بتوانند رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی تک‌آرت که با لاستیک‌های اسپرت پوشیده شده‌اند را زیر خود جای دهند.

پکیج اسپرت و اسپرت پلاس به داخل ماکان یک غربیلک فرمان اسپرت ارگونومیک با قطر ۳۶ سانتی‌متر اضافه کرده است که با چرم پوشیده شده و قطعات فیبر کربنی هم روی آن کار شده است. دیگر تغییرات داخلی این خودرو نیز شامل کف‌پوش‌های دست‌ساز با نوشته‌ی Sport و نشان تک‌آرت روی رکاب‌ها می‌شود.

خریدارانی که به‌دنبال ارتقای عملکرد فنی ماکان هستند، باید پکیج اسپرت پلاس شامل کیت قدرت و سیستم اگزوز با سوپاپ قابل‌کنترل و چهار سر اگزوز مشکی را انتخاب کنند. تک‌آرت این کیت را برای تمامی مدل‌های ماکان ارائه می‌کند؛ بنابراین خریداران می‌توانند بدون توجه به مدل خودروی خود، آن‌ را سفارش دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید