پوتین: هرگونه ماجراجویی علیه روسیه مشمول بخشش نخواهد شد

    کد خبر :808617

رئیس جمهور روسیه با هشدار نسبت به بازگشت سیاستمدارانی با افکار نازی ها در جهان، تاکید کرد که هرگونه ماجراجویی و طرح نقشه تجاوز علیه روسیه دیگر مشمول بخشش نخواهد شد.

به نقل از تاس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی امروز خود به مناسبت روز ملی پیروزی روسیه در جنگ جهانی دوم و برگزاری رژه نظامی در میدان سرخ شهر مسکو گفت که بخشش دیگری برای متجاوزانی که درس‌های جنگ جهانی دوم را فراموش کرده و امروز نیز دست به طراحی نقشه‌های متجاوزانه علیه روسیه می‌زنند، وجود ندارد.

رئیس جمهور روسیه گفت: جنگ یادآور مصائب غیر قابل تحمل و اشک‌های فراوان است که فراموش شدنی نیستند؛ و هیچ بخشش و عذر دیگری برای آنهایی که بار دیگر دست به طراحی نقشه‌های تجاوزگرانه (علیه روسیه) می‌زنند در کار نیست.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تاریخ نیاز به نتیجه‌گیری و عبرت آموزی دارد؛ اما متأسفانه شاهد تلاش‌هایی برای بازگرداندن بسیاری از مفاهیم ایدئولوژی نازی‌ها و همچنین به خدمت گرفتن دوباره کسانی هستیم که در پرداختن به نظریه‌های بی جای انحصارطلبانه خود وسواس دارند.

لازم به ذکر است این رژه در میدان سرخ مسکو به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم و نمایش بیش از ۱۲ هزار نیرو، بیش از ۱۹۰ قطعه ادوات نظامی شامل سکوی پرتاب موشک بالستیک قاره‌پیما و پرواز حدود ۸۰ هواپیمای نظامی در مسکو برگزار شد. ‌

منبع: مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید