پلیس از ظرفیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی استفاده می‌کند

    کد خبر :42962

رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا گفت: طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نمونه بارز تفکر جهادی بوده و تحقق پلیس علمی مستلزم توجه به فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی است.
به گزارش ایسنا، سردار هادی شیرزاد در حین بازدید از طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان ایلام اظهار کرد: پلیس در رویکرد پژوهش‌محوری خود مصمم است از ظرفیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی برای اجرای طرح‌های عملیاتی خود در جهت تحقق امنیت اجتماعی پایدار و ارائه خدمات مضاعف به مردم بهترین بهره‌برداری را داشته باشد.

وی بابیان اینکه طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نمونه بارز تفکر جهادی بوده و تحقق پلیس علمی مستلزم توجه به فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی است، افزود: پلیس در کنار استفاده سخت‌افزاری از امکانات و تجهیزات، بایستی به علوم روز مجهز و عالمانه با جرائم حوزه مأموریتی برخورد کند.

شیرزاد، تحقق پلیس علمی را مستلزم توجه به فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی و کیفی سازی آن در مجموعه بزرگ سازمان ناجا عنوان کرد و بر لزوم اختصاص اعتبارات لازم در این زمینه تأکید کرد.

در ادامه سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام نیز گفت: در این مدت 32 یگان انتظامی در استان به‌صورت کامل بازسازی و بهسازی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا بالغ‌بر 2 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است که بیشترین آن در نقاط دوردست و کمتر توسعه‌یافته استان بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر شتاب بخشی فعالیت‌های بازسازی در طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان ابراز امیدواری کرد که این طرح تا پایان شهریورماه امسال به‌صورت 100 در صد تکمیل و به پایان برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید