دستگیری قاتلی که همسرش را خفه و جنازه را داخل بیابان رها کرده بود

    کد خبر :811865

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: فردی که در شهرستان نهبندان همسرش را به قتل رسانده بود و به سمت شهرهای مرکزی کشور در حال فرار بود با رصد عملیاتی پلیس خراسان جنوبی در ایست و بازرسی شرافت شهرستان نائین اصفهان دستگیر شد.

سردار ناصر فرشید، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: ساعت ۱۴ روز ۲۸ اردیبهشت ماه فردی با حضور در یکی از کلانتری های شهرستان نهبندان، خبر یک فقدانی و قتل را به مأموران پلیس گزارش داد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با دریافت اطلاعات اولیه موضوع را پیگیری کردند و با اقدامات فنی و پیگیری های مستمر، پیکر بی جان مقتول در کیلومتر ۵ محور فرعی نهبندان- زاهدان کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: بررسی‌های پلیس حاکی از این بود که قاتل پس از بروز اختلافات با همسرش، وی را به قتل رسانده و پس از رها کردن مقتول، به سمت شهرهای مرکزی کشور متواری شده است.

فرشید تصریح کرد: با پیگیری های مأموران پلیس در خراسان جنوبی متهم در حالی که به طرف شهرهای مرکزی کشور در حال فرار بود با همکاری پلیس اصفهان در ایست و بازرسی شرافت شهرستان نائین استان اصفهان دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در اظهارات اولیه با اقرار به قتل همسرش بیان داشت که در محلی خارج از شهر با همسرش درگیر شده و نامبرده را خفه و جنازه را داخل بیابان رها کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: عوامل بررسی صحنه جرم در محل جنایت و کشف جسد حاضر شدند و با حضور پزشکی قانونی و بازپرس، پس از مستند سازی، جنازه مقتول با دستور بازپرس به سردخانه بیمارستان شهید آتشدست نهبندان منتقل شد .

فرشید به خانواده ها و شهروندان توصیه کرد هنگام بروز تنش و اختلافات آستانه صبر و تحمل خود را بالاتر برده تا از بروز وقایع و اتفاقات ناگوار و جبران‌ناپذیر خودداری شود.

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید