پس از لیونل مسی؛ بیل دومین بازیکن گرانقیمت دنیا می‌شود؟

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹
    کد خبر :581401

گرت بیل در صورت انتقال به تیم چینی جیانگسو سونینگ پس از لیونل مسی به دومین بازیکن گرانقیمت جهان تبدیل خواهد شد.
به گزارش دانشجو،ستاره تیم ملی ولز در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار دارد. این بازیکن که در سال ۲۰۱۳ از تاتنهام به سانتیاگو برنابئو آمد، نتوانست انتظارات کادر فنی و هواداران این تیم را برآورده کند. او در چند سال اخیر با مصدومیت‌های متعددی مواجه شد و مدت زیادی از ترکیب دور بود. سال گذشته و پس از جدایی کریستیانو رونالدو بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن جای خالی ستاره پرتغالی را در ترکیب رئال مادرید پر کند، اما بیل در این زمینه موفق نبود تا زمزمه اعتراض آمیز بسیاری شنیده شود.

با بازگشت زیدان به نیمکت رئال، مشخصا راه جدایی ستاره ولزی از این تیم هموار شد چرا که سرمربی فرانسوی پیش از جدایی خود نیز رابطه خوبی با این بازیکن نداشت و حتی بسیاری او را دلیل جدایی زیدان می‌دانستند. هفته گذشته این مربی اعلام کرد که بیل در آستانه جدایی از تیمش قرار دارد و هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد، برای هر دو طرف بهتر است. بهترین پیشنهاد برای جذب این بازیکن از سوی تیم‌های چینی مطرح شد.

روزنامه انگلیسی اکسپرس اعلام کرده که اگر انتقال گرت بیل به جیانگسو سونینگ عملی شود، او به دومین بازیکن گرانقیمت دنیا تبدیل خواهد شد. این روزنامه مدعی شده که او با امضای این قرارداد هفته‌ای ۱.۱ میلیون پوند درآمد خواهد داشت و این در حالی است که لیونل مسی هفته‌ای ۱.۲ میلیون پوند درآمدد دارد. این انتقال باید پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ چین در روز چهارشنبه عملی شود، اما باشگاه و وکلای بیل در حال تلاش برای عملی شدن آن هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید