پرطرفدارترین فیلم‌های ترسناک

    کد خبر :92215

همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته است. این ژانر یکی از پرمخاطب‌ترین ژانرهای سینما است که در بعضی مواقع راوی داستان‌های علمی تخلیلی و گاهی هم روایتگر داستان‌های تاریخی بودند.

برخی از آثار سینمایی این ژانر بیشتر از بقیه آثار مورد توجه علاقه‌مندان این گونه فیلم‌ها قرار گرفتند و حتی در برخی موارد توانستند نمرات بالایی از منتقدان و سایت‌های تخصصی سینما دریافت کنند. در زیر به برخی از بهترین آثار ژانر وحشت می‌پردازیم.

1-آنابل 2

پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت یک خانواده که پدر یک عروسک‌ساز است دوازده سال پس از مرگ غم‌انگیز دختر کوچک‌شان و در زمانی که یک راهبه و چند دختر کوچک را به منزل برد‌ه‌اند مورد آزار و اذیت یک عروسک که خود عروسک‌ساز ساخته است قرار می‌گیرند.

2-جانور

یک گروه از پسربچه که با یک خانواده با وضعیت ناخوشایندی زندگی می‌کنند به وسیله یک هیولا که ظاهر دلقک برای خود ساخته است مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد.

3-قلعه تاریک

پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر وحشت یک نوجوان یازده ساله در اثر جست و جوهایی که دارد با ابعاد دیگر و اتفاقات جهان‌های دیگر آشنا می‌شود و متوجه می‌شود جهان به خطر افتاده است و در راه نجات جهان با انواع اتفاقات وحشتناک روبه‌رو می‌شود.

4-پروژه هیولا

یک معتاد در حال ترک قبول می‌کند به همراه یک گروه مستندساز برای تهیه یک مستند از سه نفر که ادعا می‌کنند هیولا هستند بروند.

5-بیگانه

یک تیم فضایی به امید یافتن سیاره‌ای برای سکونت به آن سوی کهکشان سفر می‌کند ولی مدتی نمی‌گذرد که مورد تهاجم اتفاقات وحشتناکی قرار می‌گیرند.

6-مادر

رابطه یک زن و شوهر درست در زمانی که یک مهمان ناخواسته به خانه آنها می‌آید مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

7- صورت چرمی

یک نوجوان سیاه‌پوست که در بیمارستان روان بستری است با سه نفر دیگر از بیماران فرار می‌کند و یک پرستار جوان را هم گروگان می‌گیرند و یک تعقیب و گریز پرحادثه را در حالی رقم می‌زنند که یک زندانی دیگر در تعقیب آنها است.

8-آنابل 1

یک زن و شوهر بعد از مدت کوتاهی که به یک خانه جدید نقل مکان می‌کنند مورد تهاجم وحشتناک یک عروسک به نام آنابل قرار می‌گیرند.

9-برو بیرون

وقتی یک جوان سیاه پوست برای ملاقات خانواده نامزدش به خانه آنها در جنگل می‌رود بعد از مدتی روابط دوستانه آنها عوض می‌شود و اتفاقات تازه‌ای در زندگی آنها رقم می‌خورد.

10-زندگی

یک گروه از دانشمندان یک ایستگاه فضایی یک موجود زنده‌ای را از خاک مریخ پیدا می‌کنند و بعد از رشد سریع موجود متوجه می‌شوند که این موجود خطری برای انسان و کره زمین است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید