بازگشت عروسک قاتل به سینمای هالیوود

    کد خبر :522455
سینمای هالیوود

فیلم سینمایی “بازی بچه‌ها” به کارگردانی “بیست و یکم ماه ژوئن سال جاری میلادی اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را آغاز خواهد کرد.

این فیلم ادامه بر شخصیت ژانر وحشت عروسک قاتل است که تاکنون نسخه های متنوع و گوناگونی از آن راهی سینماها شده است. بازی بچه ها در حال حاضر مراحل پس از تولید خود را پشت سر گذاشته و آماده اکران است.

«چارلز دی ری» (براد دوریف) معروف به «چاکی»، قاتلی زنجیره‌ای و سازندهٔ عروسک‌های وودو است. این قاتل سرانجام توسط یک کاراگاه کشته می‌شود، اما قبل از مرگ روح خودش را به درون یک عروسک منتقل می‌کند. چند روز بعد بیوه «بارکلی» (کاترین هیکس) همان عروسک را برای تک فرزندش «اندی» (الکس وینسنت) به عنوان کادوی تولد خریداری می‌کند.

نسخه اول فیلم در ۹ نوامبر سال ۱۹۸۸ توزیع شد و فروش قابل توجهی کسب کرد. طرفداران ژانر وحشت و ژانر اسلشر این فیلم را می‌پسندیدند.

این فیلم اولین فیلم از مجموعهٔ بازی بچگانه است؛ و قاتل محبوب فیلم‌های ترسناک، عروسک چاکی، نیز اولین بار در این فیلم ابداع شد. این فیلم همچنین تنها فیلم از این مجموعه است که توسط شرکت مترو گلدوین مایر عرضه شد.

در جدیدترین نسخه این فیلم بازیگرانی همچون مارک همیل، آبری پلازا، برایان هنری، گابریل بیتمن، دیویس لوئیس، امبر تیلور، میا بلا و هانا درو به ایفای نقش پرداخته اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید